Avatar billede theresa Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:32 Der er 5 kommentarer

*.exe fil laves om til nt service med desktop interface

mangler gode links til software der kan hjælpe mig med ovenstående ... har prøvet 2-3 forskellige programmer, men ingen af dem giver mig et tilfredsstillende resultat. kan ikke præcist sige hvad der fejler, men programmet jeg ønsker lavet om til en service virker ikke optimalt når det startes via en service. desktop integrationen er et "need to have" ! nt ressource kit kan ikke bruges
Avatar billede double-g Juniormester
18. oktober 2002 - 12:50 #1
måske firedeamon. Den kan ihverttilfælde lave programmer til services. Desktop integration har jeg dog aldrig forsøgt.

http://www.firedaemon.com/
Avatar billede theresa Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:04 #2
en af dem jeg har prøvet. godt og funktionelt, men desværre også den fejl jeg vil undgå. desværre
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:15 #3
Hvad er problemet med firedaemon?
Avatar billede theresa Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:03 #4
har netop prøvet igen med firedaemon da jeg kunne se at der var kommet en nyere version end sidst jeg forsøgte. men som jeg ser det - kan jeg ikke vælge desktop integration samtidig med at jeg ønsker at bruge administrator account til at starte denne service. i mit tilfælde vil det være hensigtsmæssig at bruge denne account til den pågældende service, da den skal bruge de rettigheder til logon på andre exchange mailbox'e
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:38 #5
Tror jeg at du får problemer med. Tror ikke at Winodws vil tillade andet end system account sammen med Interact with desktop.