Avatar billede superanden Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TVout med Nvidia GeForce2

HJÆLP!

jeg har et Nvidia GeForce 2 GTS deluxe tv 32ddr ram.

Nu vil jeg gerne have mit billede over på TV skærmen, det går også fint men der er bare ingen farver, og det kan jeg ikke helt forstå.

Har haft det til at fungerer før, jeg bruger i øjeblikket: Nvidia detonator 40.72, WindowsXP professionel. og har koblet tv'et sammen med computeren via. S-WHS
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:04 #1
Har du tjekket at fx bde tc og computer køre PAL .... Hvis signalet ikke er kodet i samme format som tv´et sker det tit at der ingen farve kommer på...

-Anders
Avatar billede superanden Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:07 #2
hvordan tjekker jeg det?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:10 #3
Højreklikker på skrivebord -->
Vælger egenskaber -->
Vælger instillinger -->
Markere skærm -->
Trykker på "advanceret" -->
Vælger Device selection -->

herinde "leger" du lidt med select format

-Anders
Avatar billede superanden Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:14 #4
anders - jeg kan ikke finde noget der hedder advanced under monitor..!
Avatar billede random_act Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:16 #5
http://tvtool.info/tvtool65.zip er et program lavet til tv out. Det er meget simpelt med dette program. Når du bruger dette program kan du også bruge andre driver end dem der understøtter tvout.
Avatar billede superanden Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:18 #6
tv tool flipper på min computer og har også prøvet andre programmer men det giver bare sort/hvidt billede har prøvet at hente den seneste NVIDIA tv driver og et tvout program fra NVIDIA!
Avatar billede legenden Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:35 #7
har selv samme grafik kort.
Brug 30.82 driveren istedet.
Avatar billede superanden Nybegynder
08. november 2002 - 15:19 #8
legenden -> hvilket styresystem ?
Avatar billede legenden Nybegynder
11. november 2002 - 09:16 #9
bruger 30.82 på både 98 og XP.
No problems!
Avatar billede superanden Nybegynder
23. november 2002 - 21:56 #10
Jeg kan stadig ikke få lortet til at funge