Avatar billede nocs Nybegynder
18. oktober 2002 - 04:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan det passe?

Kan det virkelig passe at der ingen der gider at kigge ind på http://www.eksperten.dk/spm/271783 og give et svar? Er det pointene der mangler?
Avatar billede 7th Praktikant
18. oktober 2002 - 04:34 #1
Ikke alle folk er natugler ligesom dig og mig. Vent du bare og se imorgen...
Avatar billede ducks Nybegynder
18. oktober 2002 - 04:41 #2
eller mig :P
Avatar billede nocs Nybegynder
18. oktober 2002 - 04:45 #3
danm... :)
Man arbejder bedre om natten...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2002 - 07:36 #4
og du tror ikke reglen om at man ikke må oprette referencespørgsmål gælder for dig?
Avatar billede fcs Novice
18. oktober 2002 - 07:47 #5
Nocs>> Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål to gange - heller ikke når det ene som her er et referencespørgsmål. Luk derfor venligst dette og læs www.eksperten.dk/regler.phtml igennem igen.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede nocs Nybegynder
18. oktober 2002 - 07:51 #6
Jeg ville skam gerne lukke/fjerne dette indlæg, men kan ikke finde slet knappen...
Avatar billede fcs Novice
18. oktober 2002 - 07:53 #7
Sorry - jeg havde ikke set at det allerede var lukket, da der var et accepteret svar. Du kan ikke slette det - det er nok bare mig der er lidt morgentræt ;-) Men det er altså ikke tilladt og derfor vil jeg bede dig om ikke at gøre det igen.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede tha_user Nybegynder
18. oktober 2002 - 07:54 #8
Kan det passe....
At du er elendig til at lave ordentlige overskrifter...?
Ja!
Avatar billede nocs Nybegynder
18. oktober 2002 - 07:57 #9
Okay, skal nok holde mig i skindet :)

tha_user skrev:
At du er elendig til at lave ordentlige overskrifter...
Hvad mener du nu med det?
Avatar billede fcs Novice
18. oktober 2002 - 08:07 #10
Han mener at du skal finde en bedre overskrift - en som beskriver dit problem
Avatar billede nocs Nybegynder
20. oktober 2002 - 08:46 #11
Min overskrift på pågældende emne er:
PHP | Email hvis check

"PHP" er til at man ved at det er i katagorien PHP, når man ser det som nyt i venstre øverste hjørne. Måske ikke helt korrekt gjort, men jeg finder det meget nyttigt jeg kigger derop.
"Email hvis check" synes jeg selv er meget rammende for indholdet i spm.