Avatar billede klgn Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Underlig parse error

Jeg har nedenstående linje i mit script, som giver en parse error, og jeg kan sgu ikke lige gennemskue, hvad problemet er, men jeg mistænker på det kraftigste den der adn-parentes...

$result = mysql_query("select * from Email where and id = '$id' and (navn like '%".addslashes($navn)."%' or email_vu like '%".addslashes($email_vu)."%' or email_forward like '%".addslashes($email_forward)."%')") or print mysql_error();

/klgn
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:49 #1
har du prøvet at escape dine "´er inde i din query
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:53 #2
du skriver and lige efter WHERe uden betingelse imellem.
Avatar billede klgn Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:59 #3
Hvor svært kan det være at se sig for i et script...

Værsgo jakoba - de var billige, men det tæller jo alt sammen;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:00 #4
hehe, det er det med øjnene ;-)
Avatar billede klgn Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:02 #5
jeps:-)
Avatar billede zoene Nybegynder
21. oktober 2002 - 01:01 #6
haha n3rds