Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out

hallo..

Har et GeForce3 128MB DDR ram, og har lige købt et Tv-Out kabel. Kan sådan noget (TV-Out) godt monteres på grafik kortet uden jeg behøver købe et helt nyt?

I så fald, hvad koster det omtrent at få det på?
/Jedii
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:37 #1
Glemte at skrive jeg købte kablet fordi det var på tilbud, og ikke fordi jeg spasset rundt nede i byen og købte noget jeg ikke kan bruge til en skid. Skulle alligevel til at have Tv-Out på :]
Avatar billede magicman Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:46 #2
uden at du behøver at købe et nyt hvad? kablet skal bare tilsluttes i tv-out porten på dit grafikkort. Da det er et relativt nyt kort, er jeg sikker på det har sådan en udgang... Måske har du fået et kabel med kortet, som du evt. skal forbinde udgang og kabel med...
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:48 #3
Købe et nyt grafik kort. Nej, mener ikke jeg har fået et kabl med, men vil da lige tjekke efter engang.
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:50 #4
Problemet er bare jeg ikke kan finde sådan en indgang. Forresten, smider lige 5 points oven i fordi, jeg lige vil tilføje spørgsmålet:

"Findes der en adaptere til skartstik?"
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:51 #5
adapter -even
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:09 #6
hallo?
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 23:19 #7
Ingen andre indlæg?
Hvis ikke lukker jeg om 5 min.
Avatar billede jedii Nybegynder
17. oktober 2002 - 23:28 #8
- lukket -