Avatar billede w!nx Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:56 Der er 3 kommentarer

Hjælp med winDVR eller PowerVCR

Hvordan kan man sortere kanalerne i disse porgrammer.

Altså så DR 1 ligger på kanal 1 og TV2 lidder på kanal 2, istedet for at de ligger på kanal 21 og 83 som nu.

Ville nemlig gerne have mulighed for at bruge tallene på min fjernbetjening. men som kanalerne ligger nu er der ingenting på nummber 1-9 :(
Avatar billede cjep Nybegynder
30. december 2003 - 23:24 #1
Lytter lige med, da jeg mangler oplysninger om, hvor WinDVR gemmer data.. vil gerne kunne inddatere i WinScheduler.exe via Internet ;o)
Avatar billede toksvig Praktikant
08. april 2005 - 22:42 #2
Er dette spm stadig aktuelt?
Avatar billede toksvig Praktikant
03. oktober 2005 - 09:35 #3
Vil du ikke lige skrive om dette spm stadig er aktuelt? Ellers læg selv et svar, og accepter det...