Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2002 - 19:18 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

GeForce 4 Ti4600 128MB DDR Ram

Jeg står og skal købe et GeForce 4 Ti4600 128MB DDR Ram grafikkort.

Der er ret mange producenter som AOpen, ASUS, WinFast osv.

Hvad er forskellen, og hvad for et er bedst?
Avatar billede fcs Novice
17. oktober 2002 - 19:22 #1
Jeg kan ikke fortælle dig hvad forskellen er, men jeg ville bare lige sige (hvis det kan hjælpe dig til at vælge) at jeg har et Asus og det er bare super. Nemt at installere, og har ikke haft et eneste problem med det.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2002 - 19:54 #2
Det bliver nok et ASUS eller WinFast jeg køber ..
Avatar billede ado.dk Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:55 #3
Point of wiev er også god - Til prisen.....
Avatar billede francodavid Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:56 #4
Har selv et Gainward, det er nok det bedste der findes, men det er også en del dyre end de andre.
Avatar billede grunken Nybegynder
17. oktober 2002 - 20:05 #5
Tjah, ASUS er altid et sikkert valg...., men hvis jeg var dig ville jeg spare den tusse mere op og købe et "Radeon 9700 Pro"

eller spare 1200,- og købe et ti4200

Ti4600 er for dyrt i forhold til den faktiske ydelse !

-grunken
Avatar billede happyman Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:44 #6
Jeg er helt enig med Grunken, mht. at spare. Køb hellere et TI4200 med 128 Mb Ram, som har et langt bedre ydelse/prisforhold. De 1500,- du dermed sparer kan du evt. så bruge til 512 Mb Ram istedet. Du bør som du selv skriver vælge 128 Mb Ram på grafikkortet da det ikke kan vare lang tid før der kommer spil der kan gøre brug af Rammen ud over de 64 Mb.
Jeg kan varmt anbefale 2 grafikkort som jeg selv ville vælge imellem.
TRIPLEX MILLENIUM SILVER 128 Mb TI4200 (dette kort er født til overclocking og kan uden problemer clockes til, næsten, TI4600 ydelse. Et meget stabilt kort. ca. kr. 2000,-
MSI MS4870 128 Mb TI4200 (er ikke nær så godt til overclocking men er utroligt stabilt og et utroligt godt køb) ca. kr. 1500,-

ALWAYS HAPPY
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 10:23 #7
happyman > well .. du siger overclocking ?

Nu er jeg så ikke helt inde på hvordan man overclocker, så kan du ikke skrive hvordan man gør ? :)
Avatar billede random_act Nybegynder
18. oktober 2002 - 10:28 #8
gå ind på www.overclocking.dk der er mange guides til at clocke.
Jeg har en ASUS TI-4400 og den er gejl. Jeg har altid købt ASUS bund- og grafikkort for det har aldrig fejlet for mig.
Avatar billede francodavid Nybegynder
18. oktober 2002 - 10:33 #9
Hvis man vil overclocke så er Gainward Golden sample udgaverne selvskrevet, en 4200 kan tunes til at køre standart 4600 hastighed, lige ud af boksen! Default "uden" at overclocke den kører den ca 4400 performance.