Avatar billede ziko Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:15 Der er 8 kommentarer

Logon??

Hej!
Jeg har problemer med at lukke på min icq. Icq har kørt hele dagen. Så da jeg lige har været væk fra den, og kommer ind til den igen står der "incorrect password" og hele passwordet står der... Jeg skriver den så. Stadig fejl... Jeg kan ikke få oplyst på icq.com hvad koden er da jeg ikke har indtastet min e-mail!!! Hvad skal jeg gøre..
Jeg skal virkelig ha mit nummer til at køre igen..

Mvh Ziko
Avatar billede ziko Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:26 #1
Evt. hvordan man overfører sin icq liste til et andet nummer... Husk jeg ikke kan logge på.
Avatar billede basic.smurf Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:26 #2
Du er vist på skideren..
Avatar billede vardepigen Praktikant
18. oktober 2002 - 06:39 #3
jeg skal lige have det på det rene... vil icq ikke acceptere dit password eller kan du ikke huske det...

jeg har somme tider afinstalleret icq og derefter geninstalleret det..
Avatar billede ziko Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:48 #4
Den vil ikke acceptere det...
Har også prøvet go icq!
Avatar billede vardepigen Praktikant
19. oktober 2002 - 08:11 #5
har du prøvet at afinstallere det hele, og derefter geninstallere
Avatar billede yasw Nybegynder
23. oktober 2002 - 00:55 #6
det hjælper ikke at afinstallere. icq's server skal stadig checke passwordet
Avatar billede vardepigen Praktikant
23. oktober 2002 - 06:41 #7
ja selvfølgelig...*S*

men jeg har været ude for at det på en eller anden måde alligevel hjælper at gøre det
Avatar billede mrn Nybegynder
16. november 2002 - 17:42 #8
steneren