Avatar billede cantona2000 Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:13 Der er 3 kommentarer

Hjælp til min mp3 afspiller i XP

Jeg har lige købt en Diva 2000 Pqi mp3 player. Den loader gennem
printer porten, men problemet er at den software der følger med, ikke
virker i mit xp. Hvad gør jeg ? Kan jeg bruge en anden software
(hvilken ?) - er der nogen der har samme problem og måske har en
løsning ?

Thanks a million
Avatar billede grunken Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:53 #1
Prøv at finde den fil der bliver eksekveret, "højreklik - egenskaber - kombilitet" , og sæt dens "kombilitets Mode" til Win98/ME

Og ja deres HP på http://www.pqi.com.tw er skuffende !
Avatar billede cantona2000 Nybegynder
17. oktober 2002 - 20:29 #2
.. tak for rådet, men det virkede heller ikke. Den giver en fejl når jeg prøver at eksekvere start filen. Men man må da kunne få andre programmer der kan lægge informationer over på et medie via parallelporten.
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 01:13 #3
Har du evt prøvet med en win2000-driver? Det virker nogen gange.