Avatar billede klth Nybegynder
29. september 2000 - 21:32 Der er 10 kommentarer

Volume på speakers på bærbar

Hej

Har købt en Vega+ 7700, efter en formatering synes jeg ikke at lydtasterne virker... ved tryk på FN + F2 skulle den gå i mute, det virker også fint, men det virker ikke længere når man skal ud af den igen.... Det samme med FN + F5 som skal skrue op, og FN + F6 som skal skrue ned, de virker heller ikke. Men hvis jeg trykker hurtigt på dem begge to (altså skiftevis) kan jeg høre lyden ændrer sig, men ikke i nogen speciel retning.

Nogen der ved hvad der er galt? Synes ikke der ligger noget på Utility cd\'en....
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2000 - 10:52 #1
Har du ikke et link til prudecentens hjemmeside? Det lyder nemlig som et driver problem, dog uden at være sikker.
Avatar billede klth Nybegynder
30. september 2000 - 12:00 #2
Nej desværre, det er som sagt en Vega+ 7700, og der er et link fra den inde på edbpriser.dk,men det virker ikke.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2000 - 18:52 #3
Så prøv at rename den ... personlig tror jeg at den laver en ny .. prøv det prøv det .. :)
Avatar billede klth Nybegynder
30. september 2000 - 20:29 #4
rename den? computeren?
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. oktober 2000 - 11:56 #5
Hmmmm ... underligt ... det var squ da noget jeg skrev i et andet spørgsmål .. eller retter, ville ha haft skrevet, men efter at jeg trykkede \"udfør\", blev kommentaren ikke tilføjet. Jeg tror at det er en ny bug!
Avatar billede klth Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:42 #6
Jah jeg mente nok at det var til mit andet spørgsmål :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:33 #7
Det ser ud som om siden virker nu!

http://www.chicony.com/
Avatar billede klth Nybegynder
01. oktober 2000 - 17:57 #8
Nej, det er IKKE en chicony bærbar, men en Vega+ 7700... men jeg prøver da lige at kigge siden an, selvom jeg mener helt bestemt at chicony og Vega+ ikke har noget med hinanden at gøre...
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. oktober 2000 - 20:55 #9
Så er det bare EDB priser som har lavet ged i det..
Avatar billede klth Nybegynder
01. oktober 2000 - 21:05 #10
På edbpriser.dk står der vist noget med univill.com eller sådan, og så kommer man ind på en side der vist handler med domænenavne .. ik så genialt!