Avatar billede hyldgaard Nybegynder
29. september 2000 - 20:20 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til udvikling og design af e-handelsside

Hej

Jeg søger en der har lyst til at hjælpe med at designe og programmere en website. Du skal helst have kendskab til ASP eller PHP, samt kunne lidt SQL. Det er også vigtigt at du har forstand på webdesign.

Mvh. Jens

Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 21:03 #1
Du må meget gerne sende nogle flere oplysninger til mig på mib@cool.dk

Jeg har arbejdet lidt med PHP og lidt med mysql, og en del med HTML
Avatar billede haldesign Nybegynder
29. september 2000 - 21:29 #2
Jeg vil gerne have flere oplysninger om projektet. Hvad der er i det, hvor lang tid der er afsat, osv.

Min mail er: anders@halnet.dk

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
29. september 2000 - 21:30 #3
... arbejder med php/mySQL og selvfølgelig HTML.

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 21:33 #4
haldesign > ang. Overtagelse af web-service, vil du være med i det projekt sammen med mig og martin100?
Avatar billede haldesign Nybegynder
29. september 2000 - 22:46 #5
-> scz
Du kan skrive på icq: 40594908
Jeg vil gerne vide mere om jeres planer med sitet!

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 22:58 #6
haldesign >> der er ikke ret mange planer endnu, men vi tager jeg snart på arbejde, så når jeg kommer hjem i morgen tidlige install jeg icq, og så sender jeg lige en msg til dig.
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. september 2000 - 12:22 #7
Smid også lige en mail forbi her:
martin@2mwebdesign.dk - Jeg arbejder med Webdesign
Avatar billede scz Nybegynder
01. oktober 2000 - 08:59 #8
så er jeg hjemme igen...det tog lige lidt extra tid :(

martin100>> jeg sender den mail til dig nu...

haldesign>> jeg kan ikke få icq til at virke under Win ME pga. af at det er kun er en beta version jeg har...men jeg finder lige en icq client til min linux box, så skal jeg nok kontakte dig :)
Avatar billede martin100 Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:27 #9
Scz --> du kan da osse lige få mit icq nummer:
83 35 49 08 , jeg synes det ser ud til at icqén er nede lige i øjebliikket.
Avatar billede scz Nybegynder
01. oktober 2000 - 10:02 #10
martin100 og haldesign >> her er mit 8826161 ( jeg har ikke få reinstall min icq endnu...
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:38 #11
nogen som lige gider at opfriske min hukommelse ?