Avatar billede festkongen Nybegynder
17. oktober 2002 - 13:15 Der er 1 løsning

Bærbar - @computer Note-it

Jeg er ved at overveje køb af ny bærbar og jeg har fået anbefalet en bærbar af et nyt dansk mærke: @computer. Er der nogen der kender noget til det ?
Er det noget skrammel eller hvad ?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
17. oktober 2002 - 16:54 #1
Kender ikke navnet, men det er utvivlsomt et OEM produkt. dvs. et produkt som laves af en producent i Taiwan som bare sætter et @computer klistermærke på, og sælger 1000 til en dansk distributør.

Hvor længe garanterer producenten at kunne skaffe reservedele?
Hvad er distributørens politik for pixelfejl på TFT skærmen
Hvilket firma er dansk distributør?
Hvilket firma reparerer navnet i danmark?

Mit råd er at holde sig til etablerede mærker.