Avatar billede holy Nybegynder
17. oktober 2002 - 12:00 Der er 7 kommentarer

Hotfix installation på WEB SERVER!

Hejsa.

Jeg har et stort problem med en WEB server. Jeg kan simpelthend ikke få lov
til at installere nogen somhelst Hotfixes på den, ej heller en SP6. Når jeg
installerer en Hotfix så brokker den sig og siger at installationen ikke
lykkedes, når jeg prøver at installerer SP6 får jeg samme fejl.

Det virker somom at jeg ikke kan få lov til at erstatte systemfiler? Men
NTFS rettighederne er iorden.

Jeg har prøvet at gå på maskinen som lokal administrator men uden held, og
også med domain admin.
Ja der er plads på drevet til filerne :)

Jeg kan ikke få øje på flere "ting" der evt kunne være galt, please help me
anyone?

Mvh
Michael
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2002 - 14:14 #1
Har du nogle event id'er fra din event log vi kan kikke på
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2002 - 14:20 #2
Der skulle være kommet en sp6a, har du prøvet med den.
Taler vi NT 4.0 og iis 4.0
Avatar billede holy Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:28 #3
Der er intet at se i eventloggen

Det er en IIS4.0 og der er SP6a på.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2002 - 16:40 #4
Kan ikke finde nogle problemer på technet
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2002 - 20:19 #5
Kom lige i tanke om. Nu har du vel ikke virus eller en trojansk hest installeret uden dig vidende.

prøv at scanne her

http://scan.sygate.com
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede holy Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:05 #6
Nope Ingen vira
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. oktober 2002 - 17:09 #7
Jeg tror du har en af di der helt uforklarlige sager, du en gang imellem støder på med windows update. Det har jeg selv været ude for med office update til 2000, nu er ´jeg skiftet til xp og problemerne er forsvunder, uden forklaring,

Hvad kan man sige !!!