Avatar billede dennish Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til en brochure

Jeg står og skal lave en brochue vedr. sundhed. Jeg mangler lidt inspirration. Er der nogen der kender en god url eller et sted hvor jeg kan finde inspirration ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:10 #1
Avatar billede stroehm Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:18 #2
Gå ned på apoteket, venteværelset hos læge / tandlæge, matas og et par helse shops og rip alt hvad de har af materiale / tryksager.
Søg evt. på emnet på Amazon og tjek bogomslag ud, husk at gem de gode.
Gå på en hjemmeside for et billedbureau, www.eyewire.com http://creative.gettyimages.com/source/home/home.asp og ssøg på relaterede ord, gem billeder som du finder brugbare - du behøver ikke købe dem - det er jo kun til inspiration.

Nu har du en prdenlig bunke relateret materiale som nu kan nær studere.
Men glem ikke at alle typer af oplysninger / reklamer m.m. fra andre typer af virksomheder m.m. kan være til stor inspiration.
Avatar billede stroehm Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:52 #3
Takker - det plejer at virke for mig...
;)
Avatar billede mpetersendk Nybegynder
17. oktober 2002 - 12:13 #4
Har du Microsoft Publisher kan du lave udemærket brochurer, og vil du puplichere det som html er det også muligt