Avatar billede jailbird Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sim-lock butik

Hej alle,

læste den anden dag i ekstra bladet, at der findes mange butikker der åbner sim-lock... jeg har lige købt en nokia 3310 med telia og vil gerne have den åbnet... nogen der kender sådanne butikker omkring midtsjælland? udover ham i greve, for han gør det ikke med det samme for en..
Avatar billede lgb Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:25 #1
Hvis du kender en der har et datakabel der passer på, kan du downloade programmer på internettet der kan sige dig hvad koden er. F.eks. Nokia Logo Manager. Datakabler kan købes uoriginalt på www.thansen.dk . Hvis telefonen havde infrarød, kunne du gøre det uden kabel endda.
Avatar billede lgb Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:27 #2
I øvrigt, det du får er den 5-ciffrede security code. Når du først har den, kan du enten ændre den, eller sætte dit andet sim kort i, og når den spørger efter security code, har du allerede koden.
Avatar billede hien Nybegynder
17. oktober 2002 - 09:02 #3
http://www.simlock.dk/ der kan du gøre det over nettet... :)

De skulle være til at stole på!!
Avatar billede jailbird Nybegynder
17. oktober 2002 - 12:46 #4
man kan da ikke åbne en nokia 3310 over nettet...?