Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 21:58 Der er 17 kommentarer og
6 løsninger

Et godt webhotel med php/mysql

Hey!!
Er der nogen der kender et godt webhotel hvor de fatter noget ?.
Dvs. et sted hvor kommunikationen flyder ordentligt, hvor server konfigurationer ikke bare bliver ændret hen over hovedet på en, hvor man kan ringe og tale med en programmør i stedet for en eller anden "sælger" der bare vil uddele abonnementer.

Hilsen, en der er træt af elendig service!!!
Avatar billede schaefner Juniormester
16. oktober 2002 - 21:59 #1
www.wannafind.dk kan kun anbefales
Avatar billede cwb Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:00 #2
Avatar billede hbhansen Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:00 #3
www.web10.dk er genialt og billigt !
Avatar billede hbhansen Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:01 #4
Det har god hotline som forstår ens problemer, samt en godt konfiguration af serveren du "nogenlunde" selv kan være med til at styre !
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:01 #5
-> schaefner
Har du god erfaring med dem og igennem hvor lang tid ?
Kan du smide et link til deres phpinfo.php
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:02 #6
->hbhansen
Har hørt om dem, men hvad med den pris?, der kan ikke gå lang tid før de bliver overbebyrdet med kunder, "en klassisk fejl" ?
Avatar billede htm Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:04 #7
www.dht.dk
Jeg har gode erfaringer med dem, deres servere og konfiguration er god! De er dog ikke så gode til at formidle information til brugerne, men de er blevet bedre!
Avatar billede hbhansen Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:05 #8
Jeg kan se at de er startet i 2000 og jeg syntes overhovedet ikke at der har været nogen problemer med hastighed på php/mysql samt deres hotline. Jeg ringede til dem samme dag jeg oprettet webhotellet og spurte om de kunne oprette det med det samme, jeg det gjorte de faktisk samtidig med at jeg havde ham i røret. Så "indtil" videre har jeg ikke onget at klage over :-)
Avatar billede cwb Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:06 #9
Jeg har været ved www.buydomains.dk siden starten af 2001. De har en online chat hvor du kan få hjælp. Prisen er god i forhold til det du får. Er utrolig stabil !!
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:06 #10
-> htm
Det er lige netop dht jeg er MEGET træt af!!
Avatar billede schaefner Juniormester
16. oktober 2002 - 22:07 #11
min egen side er hosted hos dem og jeg har kun haft gode oplevelse
www.disneyzone.dk/phpinfo.php
Avatar billede htm Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:09 #12
causasui>> LOL hvorfor havde jeg det bare på fornemmelsen? Men deres konfiguration er god syntes jeg og de har et stort knowhow, hvis man bare lige tænker på at de har meget at lave!
Men jeg håber stadig på at de kommer i bedring da jeg syntes godt om e muligheder man har som man ikke får andre steder!
Avatar billede nof Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:16 #13
Overvej www.abusiness.dk. Deres service er rigtig god. Deres priser har været lidt ustabile med et par stigninger gennem tiden, men jeg tror de har nået et niveau nu, hvor de svarer til deres antal af kunder osv.
Mht. serverkonfigurationer er de meget stabile. Disse er kun blevet ændret et par gange mens jeg har været kunde (2-3 år) og det har været med god og tidlig varsling.

/nof
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:16 #14
->htm
Men hvorfor kan man f.eks ikke engang finde ud af, hvilken server man ligger på, selvom de har en funktion på deres website, der påstår man kan!!
Man kan heller ikke nogen steder på websitet finde et link til deres phpinfo.php, hvilket jo heller ikke er så mærkeligt når man ikke kan finde sin egen server!!
Nu har jeg lige oplevet at de har ændret på deres safemode indstillinger på den server jeg ligger på, som jeg ikke ved hvad er for en, hvor den tidligere sti til phpinfo.php jeg fik tilsendt af dht pr.mail, dog virker men fortæller at safemode er sat til off, hvilket den med sikkerhed ikke er !!!!!
Så pas lidt på med dem!!
Avatar billede proc Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:23 #15
www.jepponet.dk
Bruger dem selv til omkring 20 hoteller, de har teknsik set virkeligt styr på tingene. Du kan på fem minutter få ændret f.eks. en timeout-værdi el.lign., og de har flere forsk. konfigurationer, så de kan dække dit behov. Oprettelse sker sommetider med fejl, men blot et telefonopkald (som altid er basvaret af en kompetent person inden for et minut) løser problemet. Priserne begynder ved 35.-/md.
Avatar billede nof Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:23 #16
Hos Abusiness har hver kunde sin egen side med informationer om hotellet, bl.a. hvilken server man ligger på, hvornår abbonnementet udløber og en del andet.
Avatar billede htm Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:24 #17
Du kan jo altid selv smide en phpinfo op på din egen side så får du de reelle fakta! Og ang. hvilken server du ligger på fungerer det da fint: http://drift.dht.dk/
Og hvis du vil have deres phpinfo er den meget nem og det første man prøver hvis man ikke lige kan finde den: http://dht.dk/phpinfo.php
Så jeg må nok sige jeg er meget tilfreds med dht og specielt deres adminweb
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:36 #18
-> htm
Tak for denne hjælp !, nu har jeg lagt en phpinfo op på min egen side !!.
Havde sgu ikke tænkt på det. Mht. http://drift.dht.dk/ så kræver det en fantastisk tålmodighed at finde dette sted frem, for der linkes til
http://drift.dht.dk/status, fra dropdown menuen, under "find din webserver". Jeg tror såmænd også bare de trænger til en opstramning, ikke mindst på deres website hvor de stadig ønsker god sommer!!!!!
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:38 #19
Har delt pointene ud på demokratisk vis, tak til alle!!!!
Avatar billede htm Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:40 #20
Det er helt sikkert> Deres weside trænger til en grundig korrektur med henhold til links og overskuelighed!
Avatar billede causasui Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:46 #21
-> htm
godt så er vi enige.
Jeg forstår sgu heller ikke hvorfor de ikke har en mailingliste, man som udvikler kunne tilmelde sig, og dermed løbende blive underrettet om  ændringer, det ville da være lækkert.....
Avatar billede htm Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:48 #22
Yep det har du ret i, og tak for point!
Avatar billede kimg Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:50 #23
Kan lige tilføje et web-hotel mere til listen, god support og til en utrolig lav pris.

www.b-one.nu

Kim