Avatar billede damkjaer Nybegynder
29. september 2000 - 09:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Nakajima TF-2 ???

Er der nogen der ved hvad dette er?
Jeg har prøvet at kontakte firmaet - de kender ikke modellen!
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
29. september 2000 - 09:49 #1
det er vist en farvepatron til en printer!!!
Avatar billede damkjaer Nybegynder
29. september 2000 - 09:55 #2
Desværre ikke!
Den har form som (og størrelse) som en gammeldags fodpedal til en symaskine!
på fronten sidder 2 easytouchknapper \"copy\" og \"clear\".
Den har printer han fra (ledning)- på bagsiden sider 1 printer hunstik og 1 parralel hanstik.
- håber at den beskrivelse hjælper?
Avatar billede damkjaer Nybegynder
29. september 2000 - 09:58 #3
ps.
det er funktionen - jeg er interesseret i ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. september 2000 - 10:32 #4
Jeg lytter med ... det lyder squ sjovt ... :O)
Avatar billede krusell Nybegynder
29. september 2000 - 10:48 #5

Avatar billede groggy Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:35 #6
Øhh... Lyder interessant. Kan du ik bare prøve at sætte den til nogen forskellige ting og prøve dig frem? ;)
Avatar billede damkjaer Nybegynder
01. oktober 2000 - 01:18 #7
~ det har jeg prøvet men, min OS (Windows ME) genkender ikke hardwaren og da jeg prøvede at finde en driver hos producenten, fik jeg dette svar \"We are not sure about the model TF-2.  We are not exporting such model.\"
Så er det jo lidt svært ;o)
Avatar billede groggy Nybegynder
01. oktober 2000 - 18:50 #8
Ehhh sounds weird! ;)
Avatar billede damkjaer Nybegynder
01. oktober 2000 - 19:04 #9
Ja ikke... I betragtning af at firmaet kan sin historie tilbage til 1923 - er det underligt at de ikke (gen)kender deres eget produkt! ;o)
Avatar billede burningice Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:49 #10
ang. de printer hun/hanstik kunne det tyde på at det er et eller andet pass-tru... skulle ikke undre mig om den evt. skal bruges til kasseapparater eller sådan noget i den retning.
Avatar billede damkjaer Nybegynder
03. oktober 2000 - 08:06 #11
Det med den gennemgående datastrøm er rigtig nok - det samme som fx en scanner. Jeg har mere filosoferet over de 2 knapper \"copy\" og \"clear\", min første tanke var om den lavede printeren om til 1 kopimaskine? ;o)
Avatar billede burningice Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:08 #12
hmmm... tjaa.. hvis det er tilfældet, så skal jeg da også have mig sådan een ;)

Hehe, en søgning på altavista gav 0 (NUL) hits. Det er ret godt klaret :D
Avatar billede jhall Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:32 #13
-->Damkjaer, det er en kopieringsenhed mellem 2 eller flere printere.

;-)

Avatar billede damkjaer Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:40 #14
Det lyder helt rigtigt - du ved vel ikke hvor jeg anskaffer mig en driver?
Avatar billede jhall Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:44 #15
Avatar billede damkjaer Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:45 #16
1000 tak for hjælpen.
Avatar billede groggy Nybegynder
05. oktober 2000 - 00:47 #17
Så blev man da det klogere... ;)
Avatar billede damkjaer Nybegynder
05. oktober 2000 - 08:56 #18
Ja - og jeg vil begynde at farve nogle af mine grå hår.. ;o))