Avatar billede gf Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på interaktivt

Hej

Jeg har fået et problem på nogle af mine 2000 klienter

når jeg logger på som administrator fejl meddelsen "kan ikk logge på interaktivt, jeg har prøvet med ntrights. med følgende syntax

ntrights -m \\medie3 -u administratorer -r SeDenyInteractiveLogonRight

men får så følgende fejlmeddelelse

***Error*** OpenPolicy -1073741790

nogen der har en ide til hvad problemet kan være?

Mnvh Glenn
Avatar billede cbrob Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:20 #1
Det har ikke noget med InteractiveLogonRights at gøre. Du skal kigge i dine policies under LogonLocally. Fejlmeddelelsen er misvisende og ganske kendt under W2K. Du kan bruge en MMC eller gpedit.msc kommando til at editere.
Avatar billede gf Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:37 #2
Hej cbrob

jeg har kigget i security policies og tilføjet administratoren i log og localy, men det kommet ikke et "flueben" i den højre spalte, den spalte der indikerer at brugeren er aktiv. Den er grå og jeg kan ikke hakke den af. forklar lige nærmere om gpedit, kender det ikke.

tak

Glenn
Avatar billede gf Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:03 #3
lukker