Avatar billede mindfields Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:49 Der er 2 løsninger

Søger job

Hey!
Jeg skulle høre om der er nogle IT forretninger eller Andet form for at lave pc til folk F.eks installere Hardware eller samle pc'er

Jeg er detsværre kun 17 år. men har rimelig meget IT Forstand.
Så hvis der nogle som kan bruge lidt billigt Arbejdskraft er jeg sikkert et godt bud.

Det skal helst være på Sjælland, da jeg bor her.

Men ellers kan i mail på min Email hvis i har nogle spørgsmål
??

Mvh mindfields
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2002 - 01:01 #1
Prøv at smide den op på dk.opslag.stillinger (news)
Avatar billede erikg Nybegynder
16. oktober 2002 - 08:54 #2
Hej Mindfields,

Send mig en mail med dit telefonnummer og din adresse.

/ Erik Gravgaard
eg@bellcom.dk