Avatar billede trane_frisk Nybegynder
28. september 2000 - 23:30 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Personal Web Server under WinME

Hvorfor virker min Personal Web Server ikke under WinME? Jeg kender en, som også bruger WinME, men ved ham virker det fint.
Problemet opstår mens jeg installerer, pludselig kommer den med seks fejl. Så jeg endelig får det installeret kan man ikke se nogen sider når man har Personal Web Server åben.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. september 2000 - 00:03 #1
Jeg fik mega problemer under win98 med installationen af PWS, da jeg kun havde 64 MB ram...  efter forøgelsen til 128 fik jeg ikke længere nogle fejlmeddelelser under installationen
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
29. september 2000 - 08:41 #2
Hejsan

Jeg har også siddet med samme problem under installationen af PWS på WinME. Måden jeg løste det på var ved at installerer Win98 og PWS sammen og så installerer WinME oven i.

Jeg ved ikke om det er mangel på ram, 194Mb burde være nok, men hvis det er det der er problemet så går jeg hen til WinNT eller 2000 for det andet det er ikke alt det værd.

Regards
Rütger Jacobsen
IceWeb Design 2K
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. september 2000 - 10:18 #3
Prøv at bruge Ctrl-Alt-Del til at lukke alle programmer ... ALLE, undtaget Explorer.

Havde selv problemer med at installere et andet program i WinME og det hjalp.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
30. september 2000 - 07:06 #4
194 mb ram alligevel... hm.. *G*

Ja, luk alle andre programmer... f.eks. den som kører nede i taskbaren ved uret!
Avatar billede amorion Nybegynder
30. september 2000 - 09:23 #5
Installerer den mindste version af pws og ignorer fejlene..det virker :)
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
30. september 2000 - 16:55 #6
Hm... tak for de mange svar!
Amorion, hvor kan jeg få den mindste udgave af pws? Jeg prøvede det med at lukke alle programmer, og kun have Explorer.exe kørende men det virker heller ikke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. september 2000 - 17:23 #7
den midste version er bare den version du har liggende på Win 98 cd\'en...

Du skal så vælge brugedefineret installation og kun afklikke PWS...

Faktisk har jeg selv gjort som amorin anbefaler og det virker egentlig glimrende... Jeg fik og en 5 6 fejl under installationen, men det kører nu altså alligevel...
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
30. september 2000 - 18:53 #8
Sådan nu har jeg fået det til at virke!
Avatar billede amorion Nybegynder
01. oktober 2000 - 07:13 #9
hehe...får jeg points så? :)
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:13 #10
nej for du skrev en kommentar og ikke et svar, derfor er du ikke på listen over folk jeg kan give point.
Avatar billede amorion Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:22 #11
\"Svar fra amorion\" ???
Avatar billede amorion Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:22 #12
Fortsat svar fra amorion <--? ..såå :)
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:17 #13
Du står altså ikke på listen over folk jeg kan acceptere!
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:19 #14
underligt ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:26 #15
meget mystisk... Jeg ser da 2 svar fra Amorion...
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:48 #16
Ja, det er sgu lidt mystisk.
Jeg kan kun vælge rar_jacobsen, goulduck, ® og azzer®.
Lidt trælst da det jo egentlig er amorion der gav mig svaret.
Avatar billede amorion Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:53 #17
Hm...måske skal vi raportere til Admin?
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:24 #18
Ja, det ville nok være en god ide.
Avatar billede sjensen Nybegynder
05. oktober 2000 - 14:52 #19
Prøv at flytte markøren ned i det felt med navnene på dem der har svaret. Der er måske flere navne i listen end du kan se på skærmen, men bare ingen skrolle-bar. Prøv derfor at flytte op og ned med piletasterne når din markør er i feltet.
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:16 #20
Heh, dette har jeg selv tænkt på men det er heller ikke det
Avatar billede amorion Nybegynder
05. oktober 2000 - 18:00 #21
heh http://www.eksperten.dk/spm/27719 ...vil vide hvad der sker :)
Avatar billede intercode Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:40 #22
hvor kan man hente PWS ?

michael
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:53 #23
det kan du på Microsoft\'s hjemmeside
Avatar billede intercode Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:55 #24
tak
Avatar billede zneo Nybegynder
06. december 2000 - 22:49 #25
Jeg har prøvet at hente PWS på www.microsoft.com, men alle links til den er flyttet til IE 5.5 og der kan man ikke hente den...
Avatar billede jpj Nybegynder
19. december 2000 - 23:14 #26
Avatar billede jpj Nybegynder
19. december 2000 - 23:17 #27
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 05:03 #28
Afvis eller acceptér de svar du har fået og lad os så få lukket dette her spørgsmål...

:-)

/Nikolaj