Avatar billede tage Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:19 Der er 8 kommentarer

Universal driver til scanner? HJÆLP!

Jeg har lige fået smidt en scanner efter mig, som jeg gerne vil have til at virke.

Problemet er bare at jeg ikke kan finde en driver til den. Der står ikke nogen producent på den, så jeg vil høre om nogen kender en "universal"-driver til scannere?

Mit styresystem er Win XP...

På forhånd tak! :o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:23 #1
så lige at folk gerne vil ha du lukker i http://www.eksperten.dk/spm/208114 og http://www.eksperten.dk/spm/200214
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:23 #2
hvis den er rimelig almindelig burde XP ha' de drivere der skal til.

har aldig hørt om universal drivere til scannere, udover Twaindrivere
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:25 #3
ja, få lukket de spm. og sæt dit pointtal ned til 30 eller 60.
Avatar billede tage Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:29 #4
Jeg har lukket spørgsmålene. Undskyld, det er meget længe siden jeg har været herinde sidst. Havde svedt det ud.

Hvorfor skal jeg sætte pointtallet ned?
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:33 #5
ja, hvorfor?
Du får lige så mange svar om det er 15 eller 60 point.
Avatar billede tage Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:40 #6
jeg kan da ikke sætte det ned nu !!!
Avatar billede jefa Nybegynder
15. oktober 2002 - 18:33 #7
Tror XP selv kan klare den. Gå i "kontrolpanel" "Printere og anden hardware" og "Scannere og kameraer" og "Tilføj en billedenhed"
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:39 #8
lukketid?!