Avatar billede cmos Nybegynder
20. juli 1999 - 18:14 Der er 59 kommentarer og
1 løsning

Refresh

Hvordan får jeg, hvis jeg nu har siden 1.html til at når man går en på siden hopper den automatisk over til 2.html
Avatar billede fumle Nybegynder
20. juli 1999 - 19:55 #2
Fumle er en af mine venner der også er bruger herinde. Han var ommme hos mig, go så gik der lidt kuk i hvem der var logget ind.

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
20. juli 1999 - 20:00 #3
arj, der skete det igen!

Slut med det, Kim får ikke lov til at logge på eksperten.dk omme fra mig mere!!

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 20:02 #4
*GGGGG* i er underlige
Avatar billede justincase Nybegynder
20. juli 1999 - 20:03 #5
Hvis han var hos dig, hvorfor så stille spørgsmåletpå eksperten når du kender svaret.

Og hvorfor er du logget ind som ham igen ??

Du må gøre det lidt bedre.

;)

JustinCase
Avatar billede jumper Nybegynder
20. juli 1999 - 20:08 #6
han var jo ikke hjemme hos mig da han stillede spørgsmålet!

Og lige nu ER han hjemme hos mig!

Jeg er egentlig ligeglad med hvad du tror, for jeg er IKKE en faker!

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 20:11 #7
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. juli 1999 - 20:11 #8
Latterligt - og alle os der ikke faker bør ikke spilde tid på barnlige fjolser.
Avatar billede justincase Nybegynder
20. juli 1999 - 20:17 #9
jumper >> Hvis du insisterer. Det er trods alt sjovere at tage folks ord for gode varer, en at mistænke alle.

:)

JustinCase
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 20:22 #10
enig, men hvis det virkerlig er åbenlyst, som CMOS laver det, så er det sgu ikke til at lade være med at beskylde manden
Avatar billede sirius Nybegynder
20. juli 1999 - 20:25 #11
Fuck jer jeg er sku ikke en skid faker og det ved i andre også... Det er bare fordi at i ikke fik poitne (ævæv) hvor er i sure
Avatar billede graae Nybegynder
20. juli 1999 - 20:33 #12
...*GG* Hvo´r du lam!!!
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
20. juli 1999 - 20:44 #13
cyberesben >...det var da den fede idé at lave "Børnehaven". Jeg synes jeg har set reaktionerne før.......hmmmm.....var det mon her???
Avatar billede sirius Nybegynder
20. juli 1999 - 20:49 #14
den er da kanon sjov den børneahve
Avatar billede cybles Nybegynder
20. juli 1999 - 20:57 #15
sirius : så fis der over og leg, du ved lige børn leger bedst :-)

Thor : og du kender lige din vens pasword og kommer lige til at bruge hans konto også....?
Avatar billede graae Nybegynder
20. juli 1999 - 21:04 #16
...Tak, for det drenge!!!

/Webmaster på Børnehaven
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 22:37 #17
men jeg synes at brian.dk er mere gennemført...

http://www.brian-eksperten.dht.dk
Avatar billede killermaid Nybegynder
20. juli 1999 - 22:56 #18
Cyberesben synes at brian-eksperten er mere gennemført fordi han selv har lavet den....Men den er faktisk ret god :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 23:21 #19
tak! jeg tør nu ikke lave en der virker, for så får jeg bare admin på nakken *G*
Avatar billede cybles Nybegynder
21. juli 1999 - 12:26 #20
cyberesben : har du også stjålet den side.....du lugter altså lidt af at være en tyvekængt...jeg tror du er dårlig selskab for hæderlige internet folk som os andre.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 13:14 #21
cybles>> den er lavet for sjov, det er kun forsiden jeg har taget og jeg har også lavet link til eksperten
Avatar billede graae Nybegynder
21. juli 1999 - 13:37 #22
Cyberesben>>
Det virker som om du udser mig som en konkurrent!
...Jeg ved at siden ikke er gennemført, og HVIS jeg skal sige det igen, så var det også bare vigtigt for mig at pointen bliver forstået...
...Men hvorfor skal din enorm kedelige side, for et ret normalt menneske, nævnes hver gang "børnehaven" får ros???
...Og som sagt, Brian´ner lader sig ret let imponerer, måske er det derfor du får SÅ meget ros!!!

/Graae
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
21. juli 1999 - 14:05 #23
Børnehave?? Dem der skriver eller site?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 14:24 #24
graae>> hør lige her, din side er lavet som protest/provokation, min side er lavet som en spøg
Avatar billede sirius Nybegynder
20. juli 1999 - 18:20 #25
<HTML>
<HEAD>
    <TITLE>NOCTURNE</TITLE>
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://www.din side.dk">
</HEAD>
<BODY>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede wip13 Nybegynder
20. juli 1999 - 18:22 #26
hmmm, var det ikke lige i over kanten med 884 point for sådan et spørgsmål?
Avatar billede sirius Nybegynder
20. juli 1999 - 18:24 #27
til dig skal den noc hede...
<HTML>
<HEAD>
    <TITLE>NOCTURNE</TITLE>
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=2.html">
</HEAD>
<BODY>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede wip13 Nybegynder
20. juli 1999 - 18:32 #28
hmmmm? CMOS jeg har kikket lidt i dine filer, du er før blevet beskyldet for at fake, blandt andet som Communicator og el_cerebro!!
Endnu et fake, som du ikke kunne udføre diskret nok?
Avatar billede jumper Nybegynder
20. juli 1999 - 18:36 #29
*FAKE, FAKE*

/Thor
Avatar billede cybles Nybegynder
20. juli 1999 - 18:39 #30
Det kan da ikke være fake ned mindre at sirius er lig med cmos.
Avatar billede graae Nybegynder
20. juli 1999 - 19:00 #31
...Og sådan hænger det sammen, cybles!
Avatar billede justincase Nybegynder
20. juli 1999 - 19:14 #32
Sirius du er en spade.

Og thor, du er vist ikke den rigtige til at brokke dig over fakere.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 19:42 #33
HOLD KÆFT HVOR ER I PLATTE!!!!!!!! (altså sirius og CMOS)

CMOS, vi ved godt at du er en faker, det viser du tydeligt med dine lamme besvarelser, men du er sgu da for lam sirius vi ved godt du er den samme som CMOS

justin>> hvorfor er han ikke det?
Avatar billede graae Nybegynder
21. juli 1999 - 18:54 #34
Cyberesben>>
...Det ved jeg sq da godt, men det irriterer mig stadig er du er så pisse selvglad...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 19:04 #35
lieg glad med hvad?
Avatar billede graae Nybegynder
21. juli 1999 - 19:48 #36
...Der står selvglad!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 22:30 #37
ups

jeg er ikke selvglad, det er bare dig der er præget af janteloven... man skulle tro du var jyde
Avatar billede jumper Nybegynder
21. juli 1999 - 22:40 #38
hey, der er ikke noget galt med jyder! :)

/Thor
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
21. juli 1999 - 22:41 #39
Tja...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 22:45 #40
jaa... eller det kommer an på hvem... der var en i vores lejr på festivallen, han var sgu slem... så jeg har nok fået et dårligt indtryk af jyder
Avatar billede graae Nybegynder
21. juli 1999 - 22:47 #41
...Jeg er sq ikke præget af janteloven, jeg er da imponeret over hvad du kan, hvilket jeg også har sagt over icq, men det er da noget mærkeligt noget med at går det godt for os andre skal du komme med en eller anden dum kommentar!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 22:54 #42
øhm ok, prøv lige at komme med et eksempel på noget please
Avatar billede graae Nybegynder
21. juli 1999 - 23:01 #43
...Var det ikke sådan dette "skænderi" opstod???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 23:11 #44
hvad mener du
Avatar billede csr Nybegynder
22. juli 1999 - 13:46 #45
Du er piise selvglad , cyberesben
Avatar billede cybles Nybegynder
22. juli 1999 - 14:09 #46
cyberesben :

Du er en blærerøv og så er du utrolig arrogant, og til tider en meget ubehaglig person.

Jeg forstår godt du bruger så meget tid herinde, da det må stå meget skidt til med venner ude i den virklige verden.

Det værste er dog at du stjæler fra andres sider og du er stolt af det.

Du gør bare Internettet lidt dårligere med din stjåldne sider, din porno banner o.s.v

Fortsat god dag.

Anders

Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 18:37 #47
cybles>> jeg tror at i har misforstået en del af det jeg har skrevet rundt om kring... noget af det var for sjov, og jeg kan da godt prøve at gøre ironien tydeligere....

og øøøh jo, jeg har også venner, men når jeg alligevel er på nettet, er det svært ikke at gå her ind og snakke om ting som interesserer en... du skulle nødig snakke, du sidder jo og er på nettet døgnet rundt

det kan godt være at du synes jeg stjæler fra andres sider, men nu siger jeg det sidste gang!

Jeg har taget ekspertens forside, skiftet banner og tekst ud og så lagt den ud på nettet, skrevet at siden var ment som en joke, skrevet at det er en efterligning af eksperten.dk (med link og det hele). Og det hele er kun ment som en joke... det er ikke for at genere eksperten eller provokere nogen.
hvis jeg havde lavet en fungerende udgave af "brian.dk", havde jeg sgu selv designet det, men det her er altså en "for sjov" side... Jeg har i øvrigt ikke hørt noget fra admin om det endnu, og det regner jeg heller ikke med, men hvis man brokker sig, fjerner jeg siden!

Jeg er 100% enig i at man ikke bare stjæler andres sider, hvis man skal lave noget seriøst på nettet, men så længe det kun er ment som jokes eller parodier af andre sider, gør det sgu ikke noget.

Tænk bare på alle de joke wallpapers der findes...

Det er egentlig sjovt som i reagerer på den side... der er en del der siger "Esben, den er sgu genial" og så er der nogle andre som siger "FUCK DU ER DUM, man nagger ikke andres design".

f.eks. kender jeg 4 mennesker her inde fra (ingen navne...) som jeg hos hver især har respekt for hvad de kan osv. men hvor 2 af dem sagde at den var genial og de 2 andre sagde at jeg var dum at nagge andres sider...

mht mine porno bannere, vil jeg sige at ok, de er ikke så pæne osv. men siden som de er på, er den første version af min side, men jeg skal også til at sætte mig ind i hvilke bannere der giver godt og hvem der udbetaler osv., men jeg skal lige have tid til det... så kommer der andet end bare kedelige porno bannere på min side!

det var alt for denne gang, i lige fortsat måde god dag..
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 18:40 #48
Hmmmmmm har i set årstallene på de første par kommentarer 2099???
Avatar billede justincase Nybegynder
22. juli 1999 - 18:42 #49
Tjah måsker er der en der halvt om halvt er lykkedes med den tidsmaskine mogens bestilte i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2271

;)

JustinCase
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 18:52 #50
HEJ! JEG HEDDER KARSTEN! JEG HAR EN TI'S-MÆSKIN'
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 18:54 #51
justin> godt udtænkt... manden er jo syg i hovedet!
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 19:26 #52
*GGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Så har man sq for meget fritid
*GGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
22. juli 1999 - 19:39 #53
wip13>>Det mærkelige ved dateringen af de første indlæg er, at det føles som om de blev postet i 1899...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 20:02 #54
MOGENS>> det er din skyld, med dig og din tidsmaskine!
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 20:45 #55
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
*kan ikke holde latteren tilbage og bryder ud i et kæmpe-latter-brøl*
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*LOL*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 20:47 #56
ja og alle de indlæg jeg postede om 5 dage er her ikke mere!!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 20:53 #57
hallo hallo, siden hvornår har du fået en tidsmaskine, Mogens gav dig den først i morgen!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 22:12 #58
det ved jeg da godt, på brugte jeg den da til at tage tilbage til i dag
Avatar billede mogens Nybegynder
23. juli 1999 - 13:11 #59
Jeg kan sgu ikke gøre for det! det var ikke meningen! UNDSKYLD AT JEG BRUGTE DEN TIDSMASKINE!
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 17:15 #60
Hmmmmmmm...... Hvordan kan dette spørgsmål eksistere når jeg i morgen overtaler CMOS til at rejse tilbage og opfodrer sig selv til at lade være med at stille det!!??