Avatar billede awardz.dk Nybegynder
28. september 2000 - 19:35 Der er 13 kommentarer

HASTER -> Hvad koster det ?

Nogen der ved hvad prisen for at \"wappe\" fra sin mobil er ?
Avatar billede blood Nybegynder
28. september 2000 - 19:36 #1
lytter!!!!
Avatar billede drean Nybegynder
28. september 2000 - 19:50 #2
Fra mobilix koster det 1 kr. i minutter de første (vist nok) 5 min. og så 50 øre for de efterfølgende.
Avatar billede oleprds Nybegynder
28. september 2000 - 20:20 #3
Lidt mere nøjagtigt om Mobilixpriser.

Det koster kr 0,50 per minut oveni standarttaksten de første 4 minutter, og dernæst kr 0,25 oveni.

Kr 1,00 i minuttet er en fast grundtakst.

En god WAP telefon koster fra kr 2500 og op til ca kr 6000
De billige er dårligere wappere.

Ole
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2000 - 21:00 #4
Det mest almindelige er at det koster almindelig minut mobil-takst.
Avatar billede awardz.dk Nybegynder
28. september 2000 - 21:32 #5
Ok, var bare lidt nysgerrig sådan jeg ikke fik et flop næste gang der kom en regning....
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2000 - 00:09 #6
spm, hastede nu har du fået og læst spm, hvad så med at acceptere det?
Avatar billede gojelink Nybegynder
11. januar 2001 - 14:38 #7
Man kan via mobilix\'s homepage få sat de fleste WAP tlf\'er op automatiskt til at bruge deres gataway og det koster ikke andet end alm minut mobiltakst. (Man kan godt bruge deres gateway selvom man ikke har mobilix abbonnement :)
Avatar billede drean Nybegynder
30. januar 2001 - 01:34 #8
accepterer du snart dette spørgsmål ???
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 12:50 #9
haste haste?
Avatar billede jolleberg Nybegynder
24. marts 2001 - 12:25 #10
Hvaaa skal du ikke give pointene til dem der svarede??
Avatar billede gnuen Nybegynder
15. maj 2001 - 12:54 #11
han giver først point idet han ved hvad at det fra SONOFON koster 1,25 inkl. moms /min ialt d.v.s. det langt billigste!!!!
Avatar billede gnuen Nybegynder
21. maj 2001 - 22:00 #12
hallo smarte, skrev du ikke at det hastede ??? hvad så med lige at godskrive nogen point DET HASTER !!!!!!!!!!!!
Avatar billede dp142 Nybegynder
03. februar 2002 - 10:42 #13
Det er GRATIS, hvis du anvender en simulator. Du kan frit hente simulatore og udviklingsværktøjer hos www.erricsson.com. Søg på WAB TOOLKIT og du bliver guidet til en side hvor du kan regristre dig. Vær ikke bange de sender ikke spam, og programmet er freeware.
Men til real-life kan jeg kun anbefale at anskaffe en GPRS telefon, alt andet er for dyr og for langsomt. I praksis syntes jeg at GPRS virker i samme hastighed som simulatoren.