Avatar billede zola Novice
15. oktober 2002 - 12:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

opasie/teledanmark

Pinligt, men jeg er lidt forvirret - har ikke rigtig fuldt med i hvem der har købt hvem, og hvornår navnet henviser til det ene og til det andet.

Når men mit spørgsmål er at jeg har en eksisterende mail.dk konto ( fra lang tid siden ), hvor går jeg ind hvis jeg vil endnu en mail.dk konto
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:56 #1
prøv denne http://mail.opasia.dk
Avatar billede ladyhawke Novice
15. oktober 2002 - 13:03 #2
Opasia er så vidt jeg ved ejet af TDC/Tele Danmark og har været det hele tiden....
Avatar billede zola Novice
15. oktober 2002 - 13:03 #3
>>respekten
Hov må lige forklare mig lidt nærmere.
Jeg har en eksisterende konto og vil gerne have endnu en mailkonto til min min kæreste, så vi kan hente oplysninger samtidigt.
Og det kan godt være at jeg er lidt tumpet - lige i dag - men det link du har givet er til freemail og webmail - siden er sgu da ikke særlig brugervenlig - det er da ti gange nemmere at gå ind og oprette en konto hos get2net ??

Vil du ikke give mig ret i det ?
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:07 #4
Opasia skifter iøvrigt navn til TDC-Online - det giver vel en ide om hvem der ejer det!
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:08 #5
Spørgsmålet er om det skal være hver sin konto (altså på hvert sit abn.) ellers har du jo 5 email-adresser på dit ene abn.
Avatar billede zola Novice
15. oktober 2002 - 13:30 #6
>>fxfever
Men har teledanmark, så ikke længere noget med det at gøre ??
post lige et svar
Avatar billede ladyhawke Novice
15. oktober 2002 - 13:39 #7
jo det har de netop, har du ikke nogle support numre/emailadresser for din egen konto? Spørg om ikke du kan få en konto mere (så kan du bare lave post regler der sorterer jeres mails efter hvem den er skrevet til...) Jeg tror du må have 2-5 mailadresser, men jeg er ikke sikker...
Avatar billede ladyhawke Novice
15. oktober 2002 - 13:40 #8
prøv at kigge hr også:
http://internet.opasia.dk/opasiaplus/
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:04 #9
Så vidt jeg ved ejer TDC koncernen TDC Internet som ejer/driver TDC Online (tidl. Opasia)
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:05 #10
TeleDanmark er også ejet af TDC Koncernen....
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:06 #11
http://www.tdc.dk/tdc/menu/sm0080.htm
-er her kan du se mere.
Avatar billede mr.fun Nybegynder
29. oktober 2002 - 17:54 #12
Direkte svar på spm.

Hvis du har en mail.dk kontao kan du gå ind på mail.dk og der skal du så logg ind med din nuværende mail adr og PW, så kommer du ind i din konto, der kan du i højre side klikke på instillinger så kommer du der ind under og der kan du oprette der resterende mail kontos op til 5.. det skulle være svaret.