Avatar billede hn Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner rotation

jeg vil hør om der nogle der kan hjælp, mig fundet en Banner rotation på html.dk, i Javascript
men så var jeg vil hør, om der nogle der kan hjælp med at få den til at åbne link i et nyt vindue(_blank)
Avatar billede hbhansen Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:37 #1
Forkerte forum, det her er til Java ikke JavaScript. HUSK JavaScript er IKKE Java :-)
Avatar billede soreno Praktikant
15. oktober 2002 - 12:37 #2
javascript er ikke java...
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:39 #3
det gør du vel bare i det html-link der er på siden - altså target-parameteren
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:40 #4
target="_blank"
Avatar billede disky Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:43 #5
fxfever:
Gider du omgående holde op med at besvare javascript spørgsmål her i den gruppe, det er spam som IKKE høre hjemme her.

hn: besvar dit eget spørgsmål og accepter, og genopret det korrekte sted, tak.
Avatar billede fxfever Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:47 #6
Beklager - sådan var det ikke ment!
Avatar billede disky Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:48 #7
det er bare helt okay :)

Men hvis det sker igen, får du tæv med en javascript manual :-)) (just kidding)
Avatar billede hn Nybegynder
26. oktober 2003 - 16:59 #8
k,