Avatar billede donpedrodelavega Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrive til Webcontrol.TextBox i header på min Repeater

Hvordan kan jeg runtime arbejde med indholdet af webcontroller der ligger i headertemplaten på min repeater ??

/ DP
Avatar billede even.dk Nybegynder
01. november 2002 - 13:13 #1
Man kan lave en klasse der benytter ITemplate og tilknytte denne til repeateren:

Public Class myTemplate
    Implements ITemplate

    Public Sub InstantiateIn(ByVal container As Control) Implements ITemplate.InstantiateIn
    ' ...
    End Sub
End Class

Hvordan det helt hænger sammen kan du checke i MSDN eller evt. via http://msdn.microsoft.com. Nu er der lidt at gå ud fra.
Avatar billede donpedrodelavega Nybegynder
15. januar 2003 - 14:23 #2
jeg lukker og slukker.
Tak for hjælpen ellers...

/ DP