Avatar billede jes_petersen Nybegynder
28. september 2000 - 16:19 Der er 25 kommentarer og
3 løsninger

Overtagelse af web-service

Vi er 2 personer, som har brugt en del tid på at udvikle en Internet-service, som vi selv mener er en del potentiale i.

Vi har bare ikke haft ressourcerne til at gå videre med projektet, så den nu ligger med en tom database, klar til at blive taget i brug.

Den er lagt ud på nettet, men jeg vil ikke lægge domænet her, da servicen kræver en tilhørende forklaring, så længe den ikke har noget indhold.

Send mig i stedet en mail, og I skal få en nærmere forklaring.

/ Jes_Petersen
/ jes@vip-productions.dk
Avatar billede haldesign Nybegynder
28. september 2000 - 18:11 #1
Jeg vil gerne vide mere om hvad det er...

anders@halnet.dk

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
28. september 2000 - 23:43 #2
du må også gerne sende mig nogle flere information om det projekt.

mib@cool.dk

Avatar billede martin100 Nybegynder
29. september 2000 - 15:43 #3
Jeps ! også en nærmere beskrivelse her !
martin@2mwebdesign.dk
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:06 #4
Jeg takker mange gang for de oplysninger.

det er et projekt jeg godt kunne tænke mig at føre vider ud i \"livet\", _hvis_ der er et par stykker mere, der vil være med.
Avatar billede martin100 Nybegynder
29. september 2000 - 18:10 #5
Scz...Er du hjemme i programmering ?
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:18 #6
martin100>> programmering, hmmm html/php og jeg er lige begyndt på noget mysql sjov :)

men jeg vil lige sige med det sammen, grafik og mig passer ikke sammen...altså jeg kan godt lave noget html/php, men ingen grafik...

ohh btw. jeg har lige sendt en mail tilbage til Jes...jeg håber at han kan finde udaf noget.
Avatar billede martin100 Nybegynder
29. september 2000 - 18:31 #7
Måske kunne der være tale om vi to kunne drage projektet videre ???
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:35 #8
martin100 >> det ville være en god idé, btw. hvad er dine skill\'s?
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:36 #9
martin100 >> fik du den mail fra jes, ellers kan jeg videsender den til dig?
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:37 #10
haldesign >> hvad er din mening om det projekt?
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 18:41 #11
jes > lige et spm. hvilken type db bygger den over?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
30. september 2000 - 00:06 #12
scz > Access - men se lige den mail, der kommer nu.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2000 - 09:58 #13
jes >> jeg ved godt jeg kommer sent ind i spørgsmålet... men jeg ville da også gerne høre lidt om projektet...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:03 #14
jeg vil da også gerne lige høre lidt om projektet...

na@netcom-data.dk
Avatar billede futkid Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:53 #15
Send mig en mail - ogsaa. paa metropolis@metropolis.dk
Avatar billede scz Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:24 #16
Hvis i gider at fortæle lidt om hvad i kan bidrage med, så er i velkommen til at skrive det her, eller ved at sende en mail til mig på : marck@scz-webdesign.com
Avatar billede scz Nybegynder
06. oktober 2000 - 00:03 #17
Jes>> martin100 og mig, er begyndt at lave siten...så jeg vil høre om du kunne sende os kildekoden, i en zip fil eller noget i den stil, plus nogle information om det domain name, og dit webhotel.

Hilsen scz.
Avatar billede scz Nybegynder
06. oktober 2000 - 00:06 #18
her kommer lige vores email addy\'er

martin100 : info@2mwebdesign.dk

scz : marck@scz-webdesign.dk
Avatar billede dna Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:36 #19
..Dette lyder rimelig spændende..! Ved godt at det er et gammelt spørgsmål, men kan man måske få lidt afvide, hvad det hele gik/går ud på, og om I er kommet i gang ??

dna
Avatar billede martin100 Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:33 #20
der er ingen som er kommet igang...
det han søger er rent faktisk penge...
Det er derfor han har puttet det i kategorien \"investor\"
Avatar billede dna Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:39 #21
...nå ok! Det lød bare ikke sådan !???
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
03. november 2000 - 08:42 #22
Martin100 >> Det har du fuldstændig ret i. Jeg mindes faktisk i en fjern fortid at have sendt en mail ud til alle interesserede, hvor de kunne komme med deres bud. Men jeg har ikke fået nogen svar endnu :-(

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede scz Nybegynder
03. november 2000 - 18:50 #23
jes_petersen>> Jeg tror at jeg kan svare fra alle, når jeg siger: at vi regnede med at du vil overdrage det projekt, til en 3 part, som så kunne føre det projekt vidre ud i livet...dvs. at de enste penge som du kunne komme til at tjene var dem som du havede givet for det domain name...
Avatar billede dna Nybegynder
04. november 2000 - 02:13 #24
...han er en taber !
Avatar billede scz Nybegynder
04. november 2000 - 08:50 #25
Heeey, no hard feelins...der ligger jo et bedre koncept bag den site, jeg kan da godt forstå, at han vil have penge for det.
Men jeg tror at den forvirring opstod forde at vi ikke havde læs hvilken kategori, han have lagt det her indlæg i...

dna>> kender du Jes personligt? hvis ikke, så synes jeg at du ikke du skulle tage den kommentar til dig igen!
Avatar billede dna Nybegynder
04. november 2000 - 11:06 #26
Jeg syntes bestemt, at han vælger sine ord forkert så..! Som jeg forstår det, så vil han først have folks opmærksomhed ved at sige \"overtagelse\", og derefter er han bare en alm. sælger...! Det er da en smule lavt?? Eller er det bare mig ?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. november 2000 - 13:58 #27
Dna >> Da jeg sagde overtagelse mente jeg at en  køber skulle overtage arbejdet, og dermed også evt. overskud. Men ikke uden at have betalt for den arbejdsindsats vi selv har lagt i projektet.

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede dna Nybegynder
04. november 2000 - 15:48 #28
...må vi så se hvad det er for noget?? Send mig bare en mail, som du gjorde med de andre.

dna@nitric.dk

dna