Avatar billede bibliotekaren Nybegynder
28. september 2000 - 15:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

serviceprogram og ikke til stede

Jeg har Outlook 2000 og mangler i \'Funktioner\' de to muligheder der hedder \"Serviceprogrammer\" og \"Ikke til stede assistenten\" ( og det er ikke fordi de gemmer sig længere nede i rullegardinet!). Jeg har reinstalleret Outlook, men de mangler stadig. Hvor finder jeg dem og får dem tilføjet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2000 - 16:25 #1
serviceprogram er noget som heldigvis(?) er fjernet fra Outlook 2000 .. du skal bruge \"Konti\"

Assistenten ved jeg ikke lige
Avatar billede sen8or Nybegynder
28. september 2000 - 19:16 #2
Hejsa Bibliotikaren,

Hjælp, vis officeassistenten...

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge på :-(
Avatar billede bibliotekaren Nybegynder
29. september 2000 - 08:57 #3
Hjælper overhovedet ikke - er prøvet
Avatar billede vaase Nybegynder
29. september 2000 - 09:41 #4
Sikke noget vrøvl, serviceprogrammer er med under
outlook 2000, konti er hvis du bruger outlook express.
Avatar billede bibliotekaren Nybegynder
29. september 2000 - 09:49 #5
Ok - men mit hovedproblem er stadig den manglende ikke-til-sted-assistent
Avatar billede vaase Nybegynder
29. september 2000 - 09:52 #6
Det du skal gøre, er at gå ind under funtioner, indstillinger, posttjenester og konfigurer understøttelse af e-mail igen, vælg herunder firmaer eller arbejdsgrupper istedet for kun internet.
Avatar billede sen8or Nybegynder
29. september 2000 - 09:55 #7
Hejsa Bibliotikaren,

Lad mig lige høre: vi taler om Outlook og ikke Outlook Express...ikke?

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge på :-(
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. september 2000 - 10:26 #8
vaase> De sidste MANGE gange jeg har skulle rette noget i mine konti i Outlook 2000, så har det været \"Konti\" jeg skulle bruge!! Og NEJ, det er ikke OE jeg bruger! Jeg kan kun sige at jeg ikke har set \"Servervice programmer\" i Outlook 2000, men ved ikke om man kan få det frem på en eller anden måde. Jeg bruger heller ikke en Exchange server til at lave noget, hvis det har noget at sige.
Avatar billede bibliotekaren Nybegynder
29. september 2000 - 12:21 #9
Tak vaase - det hjalp på Serviceprogrammer, de dukkede pludseligt op og man kan nu også søge på \'ikke til stede\' i officeassistenten og få en fin vejledning - problemet er, at jeg stadig mangler den i rullegardinet under Funktioner !!!
Avatar billede sen8or Nybegynder
29. september 2000 - 14:01 #10
Hejsa Bibliotikaren,

Menuen: Hjælp - Menu-punktet: Vis officeassistenten...kan du ikke finde Office-assistenten dér?

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge på :-(
Avatar billede bibliotekaren Nybegynder
29. september 2000 - 15:11 #11
Tak for alle de indlæg - jeg har fundet svaret selv. Det kræver en Exchange server for at benytte sig af funktionen \'ikke til stede assistenten \' !!!! og en sådan har vi ikke