Avatar billede olavsmaj Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:10 Der er 7 kommentarer

hjælp til linksys befsr41

jeg kan ikke få min ftp til at virke sammen med min router. det er noget med at forwarde en port men hvordan?
Avatar billede honne Praktikant
14. oktober 2002 - 23:12 #1
Ja du skal lave en "forwarde" af port 20 og 21 . Jeg ved ikke hvordan man gør det i denne router
Avatar billede olavsmaj Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:14 #2
ja men min ftp er sat til at køre på port 44 men hvordan med opsætning af router?
Avatar billede honne Praktikant
14. oktober 2002 - 23:18 #3
Jeg kan finde denne -> http://www.linksys.com/support/support.asp?spid=96

Så skulle det jo ikke være så svære at lave det. Håber du kan bruge det !
Avatar billede olavsmaj Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:22 #4
der er lige den lille hage ved det: at jeg kører 98-2 og det er ikke pc anywhere men et ftp program jeg skal have til at køre. Så det kan jeg desværre ikke bruge. ellers mange tak :)
Avatar billede honne Praktikant
14. oktober 2002 - 23:25 #5
Skulle du ikke have lukket op for nogle porte eller hvad, denne beskriver godt nok hvordan man laven pcAnywhere, men så kan du da se hvordan du lukker op for nogle porte
Avatar billede olavsmaj Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:29 #6
ja det er sandt men min router kører ikke med en fast ip til min pc som xp kan hvis jeg laver en fast på 98-2 kan den ikke kumunikere med routeren. Jeg ved det lyder skørt men den vil ikke, jeg har prøvet.
Avatar billede honne Praktikant
14. oktober 2002 - 23:31 #7
Hvis du laver en fast ip adresse på windows 98, skal du huske at sætte dine DNS adresser ind også