Avatar billede benner26 Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Siemens C35i Byttes

haves: C35i 100% ok ingen ridser, ikke simlåst, ca. 1 år gammel, kvittering haves dog ikke... men er ikke varm, ime nummer kan chekkes, hvis der er nogen tvivl.

Ønskers: Bundkort. har ikke meget forstand på sådan noget, men det skal være med en rigtig godt grafikkort, og skal kunne klare en 1ghz processor.
Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:43 #1
Telefonen er max 500kr værd.. For 500kr kan du ikke få et særlig godt bundkort + grafikkort.
Avatar billede benner26 Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:45 #2
øv
Avatar billede the_email Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:50 #3
Vil du bytte for en Simens C25. Lidt ridset, og antennen sidder lkidt løst.

TheEmail.
Avatar billede benner26 Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:51 #4
ja helt sikkert, er det ikke den med farveskærm ;-) rend mig din svans
Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:53 #5
Slap da af med det sprog.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2002 - 12:54 #6
benner26> du er ikke særlig klog hva? Jeg må bede dig styre dit sprog næste gang, ellers anmelder jeg dig.
Avatar billede benner26 Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:59 #7
one way or the bigtime ****way
Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:01 #8
Jeg overvejede også at anmelde - men har anmeldt en idag, så vil ikke være helt oppe og køre..
Avatar billede benner26 Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:06 #9
Det er okay, laver man sjov kan man også tage sjov :-)

"Kast ikke med kampsten når man selv bor i et drivhus"

<:DZ-E
Avatar billede oasen Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:30 #10
the_email lavede uden tvivl sjov, men der er næppe nogen, der finder det sjovt at blive tiltalt som en svans.
Alt andet lige siger den slags barnagtige bemærkninger en hel del om, hvilket intelligensniveau, du befinder dig på, hvis du ikke er i stand til at formulere dig bedre end ovenstående.
Avatar billede fcs Novice
15. oktober 2002 - 18:06 #11
Benner26>> I fremtiden vil jeg bede dig om at beherske dit ordvalg her på eksperten. Dette er et åbent forum og der skal være plads til alle - derfor bliver tonen også nødt til at være ordentlig.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin