Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menu til software

Jeg er igang med at lave et lille spil i flash, som skal ligge på en cd. Jeg ville godt have en menu til, det er lige meget om den er lavet i flash eller i et andet format, evt. java. Jeg kan godt lave selve designet, men jeg kan ikke linke menuen til noget der er på cd'en. Det skal være lige meget hvad cd drevet's bogstaver (evt. "f", "d") er.

9k9k9k

ps: jeg ved ikke hvor jeg skal lægge spørsmålet, så jeg lægger det bare her...
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:09 #1
er der ingen der ved noget..?
Avatar billede bamzen Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:13 #2
du skal bare linke relativt til den fil du ønsker at åbne

eksempelvis hvis filen ligger i samme bibliotek

<A HREF=nyfil.html>

hvis filen ligger eksempelvis i et underbibliotek

<A HREF=underbibliotek/nyfil.html>

hvis filen ligger et niveau oppe

<A HREF=../nyfil.html>
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:09 #3
men hvad hvis jeg skaql linke en fil paa hard disken til en fil paa en cd..?

(undskyl jeg ikke kan skrive ae oe og aa, men jeg har intet DK keybord...)
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:26 #4
naar, selv om det ikke lige var det jeg tengte paa, saa for du bare pointne...