Avatar billede mamosh Nybegynder
14. oktober 2002 - 00:30 Der er 5 kommentarer

MSN

Hej alle sammen.
Jeg håbet at i kan hjælpe mig med det her!!?
Jeg vil gerne skifte min hotmail addresse sådan at det stadigvæk køre med min msn(NU når jeg trykker på mail kalder min MSN min hotmail, og det vil jeg også gerne have når jeg få en ny hotmail addresse).
Er det muligt?
Jeg har været ind og kigge på indstillingerne, men fandt ikke nogen der!!!!
      På forhånd tak.
            Mamosh
Avatar billede stof Nybegynder
14. oktober 2002 - 00:59 #1
jeg ved ikke helt om du mener MSN Messenger...

HVis du mener det.. Så opretter du bare en ny hotmail e-mail adresse.. Når det er er gjort Logger du af msn med den gamle og logger på den nye konto. Her, der opretter du en ny konto med den nye hotmail adresse...  Inden alt dette skal du nok skrive dine kontakter op så du kan tilføje dem når du har ordnet det nye...
Avatar billede snipe Nybegynder
22. november 2002 - 21:33 #2
Hvis det ikke er hotmail kan det ikke lade sig gøre, se: http://www.eksperten.dk/spm/281362
Avatar billede snipe Nybegynder
22. november 2002 - 21:33 #3
:)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 17:22 #4
du skal bare glemme den gamle hotmail adresse og oprette en ny!!!!
sværer er det ikke
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2003 - 17:23 #5
Du kan da også bare bruge din almindlige email adresse til msn.