Avatar billede lindof.dk Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

cm

jeg har et mega problem.. vi er to som gerne vil spille cm over nettet..

vi køre begge xp..

når vi stater hopper dette billede op www.lindof.dk/hop.jpg

er det normalt.. når vi så skal til at spille kamp går ham der har lavet spillets com død
Avatar billede a_schack Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:40 #1
Det er meget normalt med det vindue, det er bare CM, der checker din IP-adresse. Hvilken fejl kommer CM med (hvis nogen), og prøv at beskrive problemet nærmere...
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:01 #2
jamen den går helt kold efter et stykke tid.

skærmen bliver blå...
Avatar billede a_schack Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:13 #3
Sådan....blå med en masse mærkelige tal og bogstaver??? I så fald hvilke???
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:15 #4
det kan jeg ikke se... det forsvinder hurtigt..
kan man tage pic af det
Avatar billede a_schack Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:18 #5
Prøv at køre cm0102_GDI.exe (jeg går ud fra, at det er CM 01/02) i stedet for cm0102.exe, det skulle i hvert fald sørge for, at der ikke er problemer med grafikken. Filen ligger der, hvor du har installeret CM, typisk C:\Programmer\Championship Manager 01-02.
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:22 #6
prøver lige
Avatar billede a_schack Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:25 #7
Jeg går i øvrigt ud fra, at din version af CM er 3.9.65, eller kan den hentes på http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=233
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:26 #8
kan ikke finde den
Avatar billede a_schack Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:28 #9
Kan du ikke finde cm0102_GDI.exe eller patchen med den nyere version?
Hvis det er filen, du ikke kan finde, så prøv at holde Windows tasten nede og tryk en gang på "F", så kan du søge efter den. Bare indtast cm0102_GDI.exe og tryk på Søg.