Avatar billede dazzler Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DVD afspilning

Jeg har et toshiba dvd drev, som indtil nu har virket meget godt. Problemet er at nogle af de dvd'er jeg har lånt, ikke bliver afspilt korrekt, ved nogle er det lyden andre er det billedet, og ved en enkelt er det begge. Kan det have noget at gøre med at der står dual layer på kassen?
Avatar billede zetn Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:45 #1
skulle det nødvendigvis ikke, men kan godt være det er pga. hvis dit drev er gammelt...
Avatar billede dazzler Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:51 #2
okay, har forresten lige installeret en trial af powerdvd, og problemet var væk, desværre var det en trial så lyden forsvinder efter et stykke tid, men tak for hjælpen