Avatar billede pornstar222 Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Server

Hej.
Jeg har en server med win2kS. Er det mugligt at få den til at køre som router. Hvis ja. Hvordan gør jeg så.
Avatar billede Discer Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:51 #1
Det er ikke noget problem, men du skal sætte det hele op indeunder Routing and remote access.
Og jeg må nok sige, det er lidt af en beskrivelse at skrive her...
Ellers er der jo også andre programmer, der kan klare den opgaver ganske smertefrit.
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:51 #2
Det lyder godt, men hvad gør jeg???
Avatar billede Discer Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:04 #3
Hvis, du vil have et tredje parts software program, så kig evt. på www.sygate.com, godt nok skal der betales for det, men det utroligt nemt at sætte op.
Ellers hvis du bare vil sætte det op på win2K, så læs evt. på msdn =)
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:04 #4
du kan bruge programmer som WinRoute og Wingate til at få den til at være router det fylder nada og er yderst perfekte til hjemmebrug!
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:06 #5
http://www.winroute.com
har
Firewall (packet filter)
NAT
DHCP
Port mapping
Mailserver
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:11 #6
Jeg har installeret det der ligger på win2ks i forvejen. Men hvordan sætter jeg det op
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:44 #7
Syndes ikke rigtigt vi kommer nogen steder. Ok. ingen point