Avatar billede dj-it Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:33 Der er 6 kommentarer

Hvad kræver det at komme ind...

Hej Eksperter,

er der nogen her, som har en ide´ om hvad det kræver at søge ind på Multimediedesigner uddannelsen under dispensationen ?

Med venlig hilsen
dj-it
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:42 #1
Under dispensation?

Det kræver at du enten har en erhvervserfaring eller studentereksamen, og matematik og engelsk på c-niveau.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:43 #2
Lige en ting, det er en rigtig god uddannelse, jeg er lige begyndt 2/9, og det er bare spændende
Avatar billede riversen Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:43 #3
Adgangskrav
Erhvervsuddannelser, f.eks.:

Kontoruddannelse med specialet Administration med IT
Film-, TV- og videomedarbejder
Fotograf
Grafiker
Teknisk assistent Digital Media (Multimedia integrator/Multimedia Animator), samt
Alle med matematik på niveau C og engelsk på niveau B eller en gymnasial uddannelse med matematik på niveau C og engelsk på niveau B.

Adgangskravene er yderligere beskrevet på undervisningsministeriets hjemmeside www.uvm.dk.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:43 #4
Avatar billede dj-it Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:21 #5
Til jakobclausen,

ja under dispensation ! Det troede du måske ikke at man kunne ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:01 #6
Jo men jeg ved ikke hvad du mener med dispensation