Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:48 Der er 10 kommentarer

hvor meget vil det koste at få en freelance php programør

hvor meget vil det ca. koste(i real $$$) at få en freelance programør til at programer et forum lidt i stil med eksperten(altså med point og log in) og en admin del???
Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:55 #1
og noget med nogt upload system og nogt
Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 02:44 #2
vil lige forklare bedre:

det jeg vil have lavet er et komplet bruger system i stil med eksperten.dk os med point det skal fungere som et forum hvor man skal kunne poste billeder altså der skal være udebygget en (som der er i phpBBs forum) og der skal være en link funktion os til edonkey link!!! altså ed2k link..

der skal være mulig hed for at lave en mine site som her på eksperten.

der skal være en anmin afdeling hvor der er mulighed for at være flere bruger til sluttet hvor jeg og de andre admins kan slette indlæg/dele af indlæg, brugere og ip banne osv..

og det skall være son at det skal være så de andre bruge fx. 10 af dem stemmer på en skale fra 1-10 hvor ange point den anden skal have for sit post.

og der skal være mulighed for at skrive kommentare til det enkelte post.

og der skal være indbygget top 10, 24, 50 og 100 over hvem der har fest point...

jeg er bare intreseret i at vide hvor meget en php programør skal have for det... det er ikke noget jeg vil have lavet enu

der kan være jeg vil have lidt fler funktioner men det skal i hovede sagen kunne det samme som eksperten
Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 02:45 #3
og man skal betale et lille antal point for at se de andre billeder og selvføldig skal man have tildelt et lille antal pointnår man opretter sig
Avatar billede Beach Mester
13. oktober 2002 - 02:52 #4
Det er ikke sådan lige til at sige, da det jo helt kommer an på hvor meget du selv kan lave, og hvor meget du skal have lavet udefra.

Lad os nu sige at du selv kan lidt php/html og derfor selv kan tage dig af designet, så vil dette nok tage omkring 3/4 af prisen da dette tager tid at tilpasse mere end den rå regnekode der skal til for at drive et forum i stil med E.

Så et skud i tågen vil være fra små 2.500,- til måske 25.000,- alt efter hvor meget du selv vil lave, om du søger en komplet og færdig løsning lavet efter dine retningslinier eller om du kan "nøjes" med en tilpasset løsning der allerede er kodet men som så laves en smugle om efter dine ønsker.

Jeg tager selv kun opgaver i html og billedbehandling så kan ikke hjælpe dig her, da disse priser ligger andre steder end i php kategorinaen!
Jeg vil sammenligne din forspørsel med noget i retning af:
Hvad koster det at invitere 50 mennesker ud at spise?
Tja... Hvad vil i have at spise? Pizza på den lokale eller børbrad på Hotel D'Angleterre?

//Beach
Avatar billede hub Nybegynder
13. oktober 2002 - 04:34 #5
Var der ikke fornyligt, her på stedet, et banner med noget i retning af: "Kunne du tænke dig at købe et system i lighed med Eksperten? Prisen starter ved 15000"
Avatar billede Beach Mester
13. oktober 2002 - 04:37 #6
Den har jeg godt nok ikke set, men er der nogle der ser/finder den så kom med et link.
Måske mine priser så ikke er helt ved siden af.

//Beach
Avatar billede hub Nybegynder
13. oktober 2002 - 04:42 #7
Ja, den er selvfølgelig væk nu da Eksperten jo er solgt, men jeg er sikker på at prisen startede på 15000--måske andre kan huske dette banner..
Avatar billede Beach Mester
13. oktober 2002 - 04:55 #8
De må en Co kunne hjælpe med!

En ting er at E er solgt, en anden ting er hvad der ligger af info på E´s server:-)
Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 11:58 #9
15000 hmm jeg havde regnet med 2000 eller son noget.... men freelanc er jo som rglt billiger end at få et firma til det som det jo ner ved de 15000
Avatar billede maail Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:08 #10
og jeg havde selv tænkt mig at lave design og layout så han bare skal lave coderne