Avatar billede thedude22 Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:57 Der er 4 kommentarer

Kan ikke communikere imellem pc og håndholdt

Jeg har forlyligt anskaffet mig en Compaq Ipaq H3630.
Men jeg kan ikke få den til at kommunikere med min pc. Jeg har installeret den nyeste software af Microsoft ActiveSync, holderen er plugget ind i min pc, via serial på en af com portene (jeg har 2), jeg kører windows XP på min pc, og alt skulle gerne være plugget ordentlig i...
Når jeg trykker på mit Activesync ikon kommer jeg ind til hvor der "Get Connected". Derefter trykker jeg next og kommer videre til hvor der står "Looking for mobile device. Checking on com port 2, checking on USB". Når den har stået et par sekunder kommer den bare den meddellese op hvor der står "Your device was not detected".

Hvad kan jeg gøre. Vær' venlig at hjælpe mig. Jeg har virkelig brug for det...
Avatar billede darkhole Nybegynder
20. oktober 2002 - 01:01 #1
Jeg har en iPAQ H3870 og det hele virker.
Prøv at resætte din iPAQ og starte op igen...!
Avatar billede gertsen Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:40 #2
Start Active sync op. Prøv derefter at gå ind i "file - Connection settings" derinde kan du lave en opsætning der passer til din maskine. Har du evt. overvejet om din serielport er deffekt (taler af erfaring). Jeg bruger selv USB uden problemer. Det kan godt betale sig at købe et kabel til USB, hvis computeren altså har en ledig USB-port.

Hilsen
Gertsen
Avatar billede nettips Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:22 #3
Måske lidt naivt...: Har du prøvet at "resette" din Ipaq? Dette gøres underneden med din pen. Det kan somme tider give mærkbare resultater...
Hilsen Allan, www.nettips.dk
Avatar billede xdmax Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:13 #4
Jeg har selv det samme problem og den eneste løsning er at når den leder efter din ipaq og ikke finder den. skal du tage din op af dens cradel (Holderen den står i) og sætte den i igen så kommer den husk at stille forbindelsen på din com port til at kun køre 57600 da den efter min erfaring ikke understøtter højere hastigheder.