Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jura

Fortsættelse fra http://www.eksperten.dk/spm/269475

Så kan man vel også gøre sådan:

13. Betalingsbetingelser
13.1 Er det skyldige beløb ikke Hhost i hænde senest på den anførte betalingsfrist, deaktiveres hjemmesiden indtil indbetalingen er udført. Sker dette ikke indenfor 2 måneder efter deaktiveringen, slettes hjemmesiden og dets indhold.
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:54 #1
Øhh Det er altså et nyt spørgsmål jeg gerne vil have svar på!
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:54 #2
Men jeg regner da med at jakobclausen kan svare på det?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:55 #3
Jo jo jeg svare lige nu
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:56 #4
Og hvad er svaret?
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:57 #5
Tjeck lige spørgsmålet.
Nu har du fået dine points.
Men du kan da garanteret også svare på ovenstående spørgsmål?
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:58 #6
Normalt kommer der først en rykker, det vil der så ikke gøre i dette tilfælde men det må man vel godt, eller tager jeg fejl?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:58 #7
Det er der heller ikke noget i vejen for. I stedet for at de lægger gebyr oven i, for at man ikke har betalt, lukker de istedet for ens hjemmeside, indtil man har betalt.

Og finder dette ikke afsted vil de ikke opfatte dig som "kunde" mere og de sletter din side
Avatar billede rasmusr Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:59 #8
Fino.
Jeg siger tak.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2002 - 23:01 #9
Du vil jo formentlig få en rykker på beløbet du skylder. I forbindelse med en rykker vil der ofte blive lagt et rykkergebyr oveni, hvilket du slipper for i denne sammenhæng. Istedt for deaktivere de din side, indtil du har betalt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2002 - 23:02 #10
Np. God weekend!