Avatar billede killstun Nybegynder
12. oktober 2002 - 22:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DivX gennem Hollywood + kort i WinXP

Findes der ikke et program til WindowsXP som kan køre DivX film på et Hollywood+ kort? Har søgt i lang tid nu, men kun fundet to som ikke understøtter XP? (DivXPlus & HHPlus)
Avatar billede greta Nybegynder
11. marts 2003 - 11:30 #2
Kan ikke køre Divx filer på på et Hollywood+ kort
Jeg har samme problem som ovenstående. Prøvet at installere alle mulige forskellige divX encodere m.m.. Det har virket fint med Win 98 og ME, men ikke XP.
Lige meget vilken opsætning jeg bruger får jeg fejlmeddelelsen (divx har medført fejl, lukker)
Kan nogle hjælpe her
Avatar billede dmcn Praktikant
11. marts 2003 - 14:44 #3
Man skal bruge HHPlus til at vise DivX via Hollywood+-kortet, og programmet virker kun under 98/2000 - ikke XP.
Avatar billede greta Nybegynder
11. marts 2003 - 15:51 #4
Det er også min erfaring, jeg har dog brugt divxplus under Win 98/ME, virker fint, men bare ikke i XP. Det er lidt meget at skifte OS for at se noget igennem kortet.
Tak for svaret.
Avatar billede killstun Nybegynder
12. marts 2003 - 03:03 #5
Ja, også samme erfaring herfra. Vi må krydse fingre for at en programmør støder på problemet snart.
Avatar billede killstun Nybegynder
15. marts 2003 - 00:27 #6
Jeg har faktisk netop afprøvet både DivXPlus og HHPlus på en Win98 og WinMe, men uden held. Kan ikke få det til at virke. Har installeret H+ driver, program, DivXPlus, HHPlus og DirectShow codecs, men det virker ikke? Har andre samme problem? Hver gang jeg starter DivXPlus op og klikker på play kommer den med fejl. Jeg har ikke engang mulighed for at åbne en fil? Det kan jeg dog i HHPlus, men her siger den bare at der ikke er indlæst nogen fil? Har fjernet og installeret utallige gange. What to do?
Avatar billede greta Nybegynder
15. marts 2003 - 08:20 #7
Et foreslag er at prøve at installere flere Codeces/filter, hvis du ikke allerede har dem: http://www.dvdrhelp.com/tools.htm#codecs
  Divx5, Xvid og Nimo codes Pack. Den virker her hos mig under WinMe.
Avatar billede killstun Nybegynder
15. marts 2003 - 12:49 #8
Jo, men jeg har også prøvet alle ovenstående DirectShows. Jeg laver faktisk selv en codec pakke som Nimo's, bare på dansk/engelsk og med nyere ting og dem som jeg værdsætter. Så det er ikke problemet. Tror det er DivXPlus som nosser i det. Jeg har hørt at HHPlus ikke virker medmindre DivXPlus køre optimalt?

Jeg fik det engang til at virke mener jeg. Her spurgte DivXPlus vist hvilke fil man ville åbne inden selve programmet blev åbnet? Som det er nu starter DivXPlus bare op uden at spørge efter hvilken fil man vil åbne?
Avatar billede killstun Nybegynder
30. januar 2005 - 18:07 #9
Lukker tråd eftersom der ikke er fundet nogen løsning.