Avatar billede iziqio Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6210 mister signal efter 15sek ?

JEg har en 6210 der mister signalet efter ca 15sek at jeg har tændt den. Og det er hver gang, er det ikke mærkeligt ? Software fejl ?
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 01:16 #1
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men enten er det fordi du bor i et tyndt befolket område, eller så er det en softwarefejl. Nokia har mange softwarefejl. :-) Få den evt ordnet på garantien hvis du kan. Ellers skal du selv ud og købe et flash/data-kabel.
Avatar billede iziqio Nybegynder
11. december 2002 - 08:14 #2
Hvor får jeg softwaren fra ?
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 12:19 #3
Ja det skal du jo så selv finde på nettet. Der er somregel gevinst. Brug fx google til at søge med. Eller et shareprogram. Eller hør evt nogle af dem som unlocker mobiltlf om de ligger inde med software.
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 13:49 #4
Ps. Det er ikke ulovligt. Men det er jo selvfølgeligt på eget ansvar.
Avatar billede iziqio Nybegynder
11. december 2002 - 19:55 #5
Skriv evt til min mail Iziqio@hotmail.com hvis du kan hjælpe mig
Avatar billede iziqio Nybegynder
21. februar 2003 - 08:42 #6
prøver, skriv svar ellers kan jeg ikke give dig point