Avatar billede caroc Praktikant
12. oktober 2002 - 16:11 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Logo til bogbinder

Jeg skal bruge et logo til en bogbinderside (se http://www.friserverplads.dk/warner/bogbinder/index.htm)
som skal udskifte det gamle. Det er frie hænder men vil gerne holde det i farverne på siden og så skal det se prfessionelt ud..
Caroc
Avatar billede splatpack Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:18 #1
hvad med størrelsen skal den også være den samme ?
Avatar billede caroc Praktikant
12. oktober 2002 - 17:58 #2
ja det vi lvære fint..
måske lidt større.. i må selv bestemme
Avatar billede splatpack Nybegynder
13. oktober 2002 - 02:08 #3
Kan dette evt. bruges http://splatpack.fastweb.dk
Avatar billede caroc Praktikant
13. oktober 2002 - 16:21 #4
nej - det skal helst være af vandret længde...
Avatar billede splatpack Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:26 #5
Ok så har jeg måske misforstået noget. skal det være et banner eller et logo han også skal bruge til f.eks brevparpir osv. ?
Avatar billede caroc Praktikant
13. oktober 2002 - 18:03 #6
bare et logo hvor der står BOGBINDER JES BONDE NIELSEN
Avatar billede signe2183 Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:24 #7
hvad er farvekoden for den røde firkanten ude i højre side?
Avatar billede splatpack Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:15 #8
nyt forsøg på logo http://splatpack.fastweb.dk
Avatar billede caroc Praktikant
14. oktober 2002 - 18:16 #9
ikke helt som jeg gerne ville have det..
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:18 #10
skriv dine ønsker, og jeg vil se om det er noget jeg kan lave
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2002 - 00:22 #11
Det er sq svært at lave noget i den størrelse :S
Avatar billede caroc Praktikant
15. oktober 2002 - 11:13 #12
det skal bare være skrift med nogle fede effekter på, men husk det skal passe ind i farverne og helst se lidt prof ud.. og så måske nogle små billeder.. i eller omkring skriften..
Avatar billede caroc Praktikant
17. oktober 2002 - 21:55 #13
nogle bud??
Avatar billede splatpack Nybegynder
17. oktober 2002 - 23:57 #14
jo mit, fede effekter er ikke altid lig med profesionelt udseene. i de fleste tilfælde er simpelt godt. vil du bruge nit logo eller vil du ikke ?

Det kan da også ændres i farverene hvis det er det du vil have, skal der små billeder ind i teksten, så må du komme med dem, for så er det ikke mig der får rø... på komedie hvis der evt. skulle være copyright på dem. Man kan og må ikke bare tage et "tilfældigt" billede fra nettet og så bare uden videre bruge det, uden tilladelse.
Avatar billede caroc Praktikant
18. oktober 2002 - 00:39 #15
tak for forslaget, men regner ikke med at bruge dit logo :o)
Ellers tak.
Avatar billede caroc Praktikant
26. oktober 2002 - 16:57 #16
tak