Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP Scanjet 5p, med et SCSI - II , 50-pin kort

Jeg ejer en HP Scanjet 5p, med et SCSI-II 50-pin kort
Det har virket upåklageligt unde Win 95 & 98SE.

Nu har jeg Windows XP pro, og jeg ved ikke hvordan jeg får det til at virke.... Jeg kan godt installerer software, Det nyeste til denne scanne fra HP, men det kan ikke finde Scanneren.
Jeg tror det et SCSI-II kortet der ikke er fundet af  Win-XP.
Kan nogen her fortælle mig hvordan jeg skal gører og om jeg skal hente yderliger software fra HP

Driveren til det nye scsi kort, skal ikke \"snakke\" scanneren, men med kortet selv og operativsystemet, derfor skulle det fungere uden problemer...

PÅ forhånd tak for hjælpen.....  Bent
Avatar billede scb Praktikant
12. oktober 2002 - 17:07 #1
Hvis ikke dit SCSI kort er plug and play typen kan det ikke på nogen måde fungerer med win XP.
Hvis det ikke er et PCI kort, er det sikkert ikke plug and play.
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
12. oktober 2002 - 17:09 #2
Men med et plug og play SCSI kort burde der ikke være problemer.
(Hvis Windows ikke kan finde dit kort så er det ikke plug and play)
-SCB
Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:13 #3
Det må være plug and play, for det var på den måde det blev installeret under Windows 9X begge gange.
Bent
Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
12. september 2004 - 16:03 #4
Har ikke været her længe
Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
28. januar 2008 - 14:41 #5
Er kommet  tilbage på sietet