Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:29 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Sms - Hvor sender i fra nu ? - Coolsms.dk - ikke gratis længere..

Hvor sender i sms fra nu ? fra nettet.. en som kan sende til alle operatører....
Avatar billede hbhansen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:30 #1
Hvis ud bruger icq har det en udemærket sms sender :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:31 #2
Icq har en udenærket sms sender, hvor brugeren enda kan svare directe til dit icq nr.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:31 #3
Hov så ik du havde svart hbhansen.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:32 #4
Har ikke icq. andre ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:33 #5
du kan jo stadigvæk godt sende gratis smser fra coolsms
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:34 #6
Nej det kan man ikke... de har lukket for det...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:36 #7
HOV  sorry så ik
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:37 #8
Ej man! Kender i ikke engang en side hvor man kan sende fra ?? Og i skulle være eksperter ? : (
Avatar billede hbhansen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:38 #9
Jeg tror desværre ikke der er flere stedet på nettet hvor man kan sende gratis sms'er :-( Men prøv icq den er udemærket !
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:42 #10
Tror du selv jeg gider bruge tid på at installere og ditten og datten nu.. har ikke tid til det skulle bruge det nu..
Avatar billede hbhansen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:43 #11
Sorry, vi svarer jo bare på spørgsmålet :-)
Avatar billede karmapolice Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:43 #12
Jeg har Orange og dér får man en SMS når man får en e-mail til sin Orange konto. Derfor videresender jeg alle mine e-mails til min orange mail-konto. Så får jeg en SMS hver gang jeg får en e-mail. Så skal bare bare ind på min orange-konto en gang i mellem og slette de mails som er kommet for man har kun 10MB til rådighed.
Avatar billede caroc Praktikant
12. oktober 2002 - 14:44 #13
snak dog lige pænt. Vi prøver fatisk at hjælpe men da det nu koster penge for firmaer at sende sms fra nettet, er det jo klart at de ikke kan tilbyde det gratis..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:47 #14
Har svaret selv her.. Caroc.. snakker ikke grimt.

"De danske mobiloperatører har besluttet, at de ikke længere gratis vil videresende SMS-meddelelser fra internettet. Da Yahoo!s SMS-center hidtil har været baseret på denne ydelse, er vi desværre blevet nødt til at lukke tjenesten indtil videre. Vi arbejder dog på at udvikle et nyt web-til-SMS produkt, der forhåbentlig snart bliver lanceret her på siden."
Avatar billede caroc Praktikant
12. oktober 2002 - 14:58 #15
hvad med en smule taknemlighed for er der faktisk er nogle der gider sidde og svare på dit spørgsmål, istedet for at spille så fandango!!

det web-til-SMS produkt Yahoo snart udvikler vil 100% sikkert også komme til at koste penge.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:59 #16
hvis man skal svare på overskriften:

Mobilen
Avatar billede kenp Novice
12. oktober 2002 - 16:37 #17
man kan faktisk godt sende gratis SMS fra Coolsms.dk man får bare en lille reklame nederst på sin smsbesked, så problemer er vel ikke så stort??
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. oktober 2002 - 16:37 #18
kenp>> nej de har lukket for det.
Avatar billede hummm Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:40 #19
icq er fint til at sende fra. men når jeg modtager kommer der bare en masse firkanter....
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:51 #20
Ingen får point her desværre...
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:51 #21
Lige nu i hvertfald.. der må da være nogen udenlandske.. ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:56 #22
Har selv svar til mit eget spørgsmål de herrer! : )! Kæft man! underligt at man selv finder svart... tdcmobil.dk - dog kun 10 sms per dag, men med sit eget nummer som afsender!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 16:54 #23
http://www.lottobyen.dk/sms.php - dog kun telia og sonofon ....
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 12:26 #24