Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. juli 1999 - 09:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange æg lægger en struds om året?

Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. juli 1999 - 09:21 #1
Nevermind - jeg har selv fundet svaret: 10 æg

Admin>>Gider du droppe spørgsmålet?
Avatar billede snowball Novice
20. juli 1999 - 10:00 #2
Hhhmmm....Jeg har ellers læst noget andet:

Æglægnings sæsonen begynder i februar og varer frem til august. På dette halve år har hver høne lagt gennemsnitlig 60 æg. Af disse er der en del der ikke er befrugtede, ligesom der er en del der ikke overlever udrugningen. Vi regner med et svind på 50% af de lagte æg.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 11:32 #3
er det her et for sjov spm?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. juli 1999 - 12:16 #4
Nope!
Avatar billede chris Nybegynder
21. juli 1999 - 00:15 #5
heheh Poul Thomsen !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 00:29 #6
hvornååår var det nu det var?.....hvornååår var det nu det var?.....hvornååår var det nu det var?.....hvornååår var det nu det var?.....hvornååår var det nu det var?.....hvornååår var det nu det var?.....ja og vi skal se hvor øøøh hunden ligger begravet....ja og vi skal se hvor øøøh hunden ligger begravet....ja og vi skal se hvor øøøh hunden ligger begravet....ja og vi skal se hvor øøøh hunden ligger begravet....ja og vi skal se hvor øøøh hunden ligger begravet....han smager på, lugter til hendes urin han smager på, lugter til hendes urin....han smager på, lugter til hendes urin....han smager på, lugter til hendes urin....han smager på, lugter til hendes urin...han smager på, lugter til hendes urin... så har vi en ny lytter igennem, hej så var vi igen en lytter igennem....så har vi en ny lytter igennem, hej så var vi igen en lytter igennem....så har vi en ny lytter igennem, hej så var vi igen en lytter igennem....så har vi en ny lytter igennem, hej så var vi igen en lytter igennem....så har vi en ny lytter igennem, hej så var vi igen en lytter igennem....
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
21. juli 1999 - 07:54 #7
Ærgeligt at du ikke kan tage et seriøst spørgsmål alvorligt
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 13:06 #8
det var fordi der blev sagt poul thomsen
Avatar billede djonni-brian Nybegynder
29. juli 1999 - 21:29 #9
...!
Avatar billede douglas Nybegynder
06. august 1999 - 14:40 #10
Cyberesben>> Det kan godt være du har en fandens masse point...Men efter det der kan jeg ikke tage dig seriøst...! Desværre...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 21:48 #11
douglas.. slap af! jeg var fuld den dag, og så så jeg at der stod poul thomsen, og kom til at tænke på Monrad & Rislunds Farvel Åge track 8, begravelsen...
Avatar billede douglas Nybegynder
10. august 1999 - 12:07 #12
Undskyldning modtaget...!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 13:49 #13
ok... dkkarpen er sgu også fuld nogen gange!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
10. august 1999 - 14:50 #14
Ja, hvad fanden havde du ellers tænkt dig?
Avatar billede snowball Novice
10. august 1999 - 14:57 #15
Cyberesben: Hvem er ikke det ? :-))

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:02 #16
jaja men det er ikke alle der er på nettet eller på eksperten når de er fulde!
Avatar billede anke Nybegynder
26. august 1999 - 15:14 #17
Jeg opretter en dummy.
/anke