Avatar billede m3rcy Nybegynder
11. oktober 2002 - 21:03 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Future Gizmo i 3D

Lidt i tvivl om det er her, men vi forsøger.

Vi er et eSport foretagende som er kommet i det dilemma at vores nuværende "logo/maskot" gizmo åbenbart er copyrighted, da den som tidligere har lavet det har taget det ud af en collage, som der ikke skulle pilles i.

Så vi leder efter en ny "Gizmo/Maskot" i samme stil med vores nuværende, altså rent inspirationsmæssigt.

Har vi en haj til det her, som kunne tænke sig at  på tage sig opgaven ? udover point giver vi gerne credits for logoet og et link til vedkommende hvis denne ønsker dette eller anything else.

Se den nuværende her;

http://www.acrylicpc.dk/
Avatar billede mismis Nybegynder
12. oktober 2002 - 01:05 #1
Ja nu siger du så gizmo, og jeg kigger på siden og ser den figur der.

ja jeg tænker umiddelbard GIZMO, som i Grimlings når du siger det men det var det åbent bart ikke
men lad mig sige sådan en fyr som du har på det billede der er der ikke mange ben i at lave.

ja det er fagtisk tale om ret kort tid.

må man spørge hvordan i har det der logo og så andre har copyright på det ?

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:59 #2
Jammen jeg vil da se frem til et konstruktivt indslag hvis du er interesseret i at prøve på noget funky ?

Det hænger sådan sammen at vedkommende der har laver collagen har copyright på den og derfor har ytret ønske om at vi fjerner den lille gizmo, selvom den nu har hængt der i 1 ½ år. Da det er ham som har lavet den og den tidligere gfx mand blot har klippet ham ud og modificeret den lidt.

Men ville du "Give it a shot" så kunne det være kanon (O;
Avatar billede mismis Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:19 #3
ja men jeg kan da godt forsøge noget men hvad er det du har i tankerne ?

du har ingen skitser af hvad du har tænkt dig eller noget eller noget  specielt træk eller noget

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
12. oktober 2002 - 19:54 #4
Næhh egentlig ikke, noget alla det samme, gerne samme farver. Han passer meget godt ind i vores navn "MeetYourMakers", da han jo er en lille djævel some how, så det er nok det bedste keyword jeg kan komme med "En God Devil".
Avatar billede mismis Nybegynder
12. oktober 2002 - 23:51 #5
jeg spørger lige hvad  er det sorte på siden af hovedet af ham

den der sorte ring ?

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
12. oktober 2002 - 23:59 #6
Høretelefone hehe (O:
Avatar billede mismis Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:00 #7
hmmm
var det ikke en sports butik
Avatar billede m3rcy Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:06 #8
eSports foretagende, har ingen ide om hvorfor der er håretelefoner på fyren, det er vel noget ham som har lavet den mente skulle være på den (=.

Det er ikke noget som er relateret til os.
Avatar billede mismis Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:12 #9
hvor er selve websiten som det skal være på
det ville måske være godt at se den så man kan kigge lidt på layoutet så han passer til det,

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:17 #10
Avatar billede mismis Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:31 #11
er du på irc et eller andet sted og hvis så med hvad nick ?
Avatar billede m3rcy Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:32 #12
#mym nick |MYM|M3rCy
Avatar billede m3rcy Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:32 #13
Glemte lige at det er på Quakenet
Avatar billede m3rcy Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:46 #14
Fået kigget lidt på det ? (O;
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:50 #15
m3rcy, jeg ser jo i er blevet en rigtig proof klan... i er jo nærmest et firme..så tænker...er det ikke muligt for jer at give penge for det? Jeg tvivler ikke på at resultatet vil blive fedt, ka ikke lige huske link, men den person der har lavet logo fo cN osv. er jo ret klasse..bare et forslag anyway :) keep up the good gaming ;)
Avatar billede m3rcy Nybegynder
14. oktober 2002 - 19:52 #16
Desværre har vi ikke de fornødne midler til det, ellers havde jeg kontaktet en til at gøre det og det som de gode gfx folk i cs scenen laver er ikke 3d studio, men mere "GFX" hvis du forstår, ord lavet på en fancy måde (=
Avatar billede s0ulman Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:34 #17
_mis_ hvordan skrider det frem ? kan ikke se noget på cam mere ? :/
Avatar billede mismis Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:37 #18
jeg er jo heller ike på cam 24/7
og ja jeg arbejder lige så stille på den men nu har jeg jo også et job at passe
såå

vi når det nok
:)

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
17. oktober 2002 - 17:20 #19
Np m8, glæder mig til at se fremskridtet, det jeg så sidst var gg (=
Avatar billede m3rcy Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:19 #20
*pssst* mismis en lille update (O;
Avatar billede mismis Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:22 #21
det kan du da godt få
hvis du vil
kom på efnet of fang msg _mis_
Avatar billede mismis Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:42 #22
Så er den i vinkel du

du har netop modtaget post

MIS
Avatar billede m3rcy Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:52 #23
kanon stykke arbejde (O; Vildere, interesserede kan se resultatet på http://www.meetyourmakers.dk inden 24 timer.

gg @ mismis