Avatar billede mrode Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhotel uden PHP i Safe Mode?

Hejsa

Nogen der kender nogle webhoteller der har PHP uden Safe Mode? De skal også have MySQL.

Jeg bruger i øjeblikket Wannafind.
Avatar billede dank Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:23 #1
Hvis jeg gjorde ville jeg da advare alle imod at benytte det... Tager ca. 2 sekunder og 4 linier kode at kigge i alle filerne på serveren.

Jeg kan da heller ikke i min vildeste fantasi forstille mig noget der kræver safe_mode=off medmindre det er smådårligt programmeret.

Alternativ: 127.0.0.1 :o]
Avatar billede mrode Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:24 #2
hmm.. flere af de PHP-scripts jeg har kigget på hvor der fx. er upload af billeder mv. virker ikke pga. PHP er i Safe-mode.
Avatar billede ulrich Novice
11. oktober 2002 - 18:26 #3
Uhm - hos www.cliche.dk har jeg php scripts der uploader.
Avatar billede basicq Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:28 #4
Lige med på en lytter, tænker selv på at skifte til cliche.dk.
Bruger i p.t. websale.dk.
Avatar billede dank Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:28 #5
dårligt skrevet scripts... En server uden safe_mode=on er kun beregnet som debug/development - alle manualer o.s.v. forskriver den til at være on som minimum.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. oktober 2002 - 13:46 #6