Avatar billede dktworld Nybegynder
27. september 2000 - 15:30 Der er 39 kommentarer

Søger webhotel

Jeg søger et webhotel hvor man kan bruge cgi, asp, php, og perl. Der skal også være skriverettigheder, da jeg laver en chat, hvor man kan oprette brugere.....
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 15:35 #1
Prøv www.web-sale.dk der kan du få ASP/PHP til billige penge ned til 10 kr/mdr ;o)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
27. september 2000 - 15:39 #2
Jeg kan klart anbefale ApS WebGlobe - http://www.webglobe.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 15:42 #3
Web-sale.dk køre med galvanisk linje og benytter UUnet som er Nordens stødste teleudbyder ;o)
Avatar billede awardz.dk Nybegynder
27. september 2000 - 15:52 #4
www.azero.dk -> Klart min favorit udbyder
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 16:00 #5
bacardil> here we go again ... *lol*
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 16:04 #6
:o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2000 - 16:57 #7
Bacardil>>> Jeg synes din side er utrolig pæn og har nogle gode tilbud, men hvad med enten at fjerne den domaintester eller få den til at virke?
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 17:09 #8
god ide det til jeg lave..
Avatar billede 8800 Nybegynder
27. september 2000 - 17:55 #9
www.azero.dk og www.web2all.dk er mine favoritter!
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 18:41 #10
Oh bacardil, virker din domaintest ikke??? :-(
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 18:44 #11
*lol* jo den ligger på min puter
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 19:08 #12
Hvis nogen har problemer med tester deres domain i www.web-salg.dk gå til www.domains4anyone.com for tester jers domain.

:-)
/nathan
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. september 2000 - 19:14 #13
Nathan.... kan man teste domæner på web-salg.dk ?? :o) .... Prøv med web-sale.dk..

-Anders T. Pedersen
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 19:32 #14
der en domaintester. men den virker ikke fra min browser! Jeg bruger IE5.01 :-)( det kan være den er ikke kompatibel med IE!!!)

/nathan
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 19:34 #15
no offence! Bacardil :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. september 2000 - 19:38 #16
Så vidt jeg ved ejer Bacardil ikke web-salg.dk men web-sale.dk..

Er det mig der tager fejl..???

-Anders T. Pedersen
Avatar billede nathan Nybegynder
27. september 2000 - 19:41 #17
nej, det er mig der taget fejl, det er web-sale.dk jeg snakkede om...
/nathan
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. september 2000 - 19:45 #18
:o)

Jeg er mere eller mindre forvirret
Avatar billede christian-s Nybegynder
27. september 2000 - 20:26 #19
Jeg kan kun anbefale www.struer.net det er billigt, du får svar på dine spørgsmål efter et par minutter, og jeg har aldrig oplevet den nede bare et par minutter.

/Christian
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2000 - 20:59 #20
\"Har aldrig oplevt den ned\", \"kun et par minutter\" hmmm er det ikke lidt modstridende :)
Okay ordkløver, kunne bare ikke lade være.
Avatar billede aligator Nybegynder
29. september 2000 - 13:32 #21
du kan og så prøve www.whitehat.dk de tilbyder godt nok ikke asp men alt det andet :)
Avatar billede christian-s Nybegynder
29. september 2000 - 14:43 #22
øhh tommyf, det er mig der har formuleret det forkert jeg har aldrig oplevet den nede, ikke engang et par minutter ;o)
Avatar billede dktworld Nybegynder
29. september 2000 - 15:04 #23
Jeg vil lige sige, at jeg har en under whitehat...

Der har jeg også en chat, men man kan ikke oprette brugere... Bedøm selv: http://www.dkt.subs.dk
http://www.whitehat.dk/dktworld
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
29. september 2000 - 15:24 #24
Det skal helst være gratis...

:) dktworld
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. september 2000 - 15:25 #25
Kan du nøjes med ASP og 50 MB Serverplads kan www.web-sale.dk tilbydde det billigt...
Avatar billede dktworld Nybegynder
02. oktober 2000 - 19:30 #26
Jeg har fået chatten til at virke... Jeg skulle måske lære at læse Readme filerne.. :)

http://www.dkt.subs.dk

- dktworld :)
Avatar billede equip.dk Nybegynder
05. oktober 2000 - 00:57 #27
Lad for alt i verden være med at bruge Scannet - de snyder hvis de kan komme afsted med det. De bliver også ved mad at sende regninger på opsagte webhoteller. Bare et godt råd...
Avatar billede equip.dk Nybegynder
05. oktober 2000 - 00:58 #28
Lad for alt i verden være med at bruge Scannet - de snyder hvis de kan komme afsted med det. De bliver også ved med at sende regninger på opsagte webhoteller. Bare et godt råd...
Avatar billede klausl Nybegynder
05. oktober 2000 - 12:32 #29
Hvis du en dag bliver træt af \'banneret\' fra subs.dk kan du angive http://dktworld.whitehat.dk eller http://www.dktworld.whitehat.dk :)

Venlig hilsen
Whitehats fuldstændigt uvildige webmaster
Avatar billede bisse Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:57 #30
>>dktworld:  Jeg kan helt bestemt anbefale www.ajwebdesign.dk . Hans priser er enormt lave, og der er de samme services som Azero.
Avatar billede intenz Novice
24. oktober 2000 - 22:17 #31
hvis din side har noget med spil at gøre, kan du få en 10-20MB gratis hos mig! send en mail til intenz@igaming.nu

Man kan bruge alt det på nær asp

Intenz
http://www.igaming.nu
Avatar billede equip.dk Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:18 #32
Man kan få et ok domænenavn igennem nemeplanet.com
Er der nogle der ved hvordan man fjerner den top banner de har sat? (en slags frame)
Hvis man kan fjerne den er det bare fint.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:25 #33
Hmmm det er jo snyd og fjerne det.. Det er jo den måde de holder det gratis på
Avatar billede equip.dk Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:38 #34
ups :-)  men kan det lade sig gøre??? det bør det..
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:44 #35
jep kan det næsten \"faktisk\" altid
Avatar billede nathan Nybegynder
25. oktober 2000 - 07:52 #36
equip.dk> det er måske muligt, men synes du ikke hvis de opdager så smider de dig ud!!! det er måske også ligemeget?
Avatar billede dennis111 Nybegynder
04. november 2000 - 16:40 #37
a0.dk er helt klart den bedste og billigste
Dht.dk er også gode
Hvis du vil ha\' det gratis så spørg nogle webhotels udbydere om de vil sponsere et webhotel!
Leweb.dk er også et godt sted, de har desværre kun, asp og cgi, men php o mysql kommer snart, sig er de
Avatar billede christian-s Nybegynder
05. april 2001 - 11:01 #38
Hvad at lukke spørgsmålet???
Avatar billede agony Nybegynder
08. december 2001 - 21:48 #39