Avatar billede vd-per Nybegynder
11. oktober 2002 - 16:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nyhedsbrev tilmeld/afmeld (helst med aktiverings mail)

jaa hej igen :)
jeg stiller en masse spørgsmaal, men gaa jo ud fra at det er hvad dennne side er til for.

jeg har ledt efter et nyhedsbrev modul i et stykke tid, men uden held (har da fundet nogen, men de har aldrig været helt gode ell. med massere a fejl i koden.

saa det jeg staar og mangler er:
nyhedsbrev m/
  ca 4-6 punkter (eks. hardware, programmer osv.)
aktiverings mail (hvis muligt, men ikke nødvendigt)
admin modul (ikke nødvendigt ellers mail til webmaster m/afkrydset punkter)
dvs. tilmeld + email +punkter = send til webmaster/ell. access database (helst m/ aktiverings mail)

afmeld + email = send til webmaster/ell. access database (slet)

haaber det gav mening

paa forhaand tak

den side jeg laver er ulønnet saa jeg kan ikke gi noget for det andet end maaske en link til jeres/din side

Mvh per
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
11. oktober 2002 - 17:24 #1
Hopper lige på her.
Avatar billede vd-per Nybegynder
11. oktober 2002 - 19:06 #2
skal lige tilføjes jeg er ikke interesseret i at i/du laver et til mig (jo det er jeg, men...) jeg leder efter et allerede færdigt script der er nemt a lave om paa
Avatar billede cdc Novice
11. oktober 2002 - 20:58 #3
tror du for problemer, har selv været på jagt efter et i lang tid, og har nu fået det lavet....
Avatar billede vd-per Nybegynder
12. oktober 2002 - 10:48 #4
hey igen jeg har fundet et script nu
med alt det jeg skal bruge :)

hmmm hvordan lukker jeg denne traad igen ?
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:16 #5
Du kunne jo lige poste en URL til det, du har fundet?!!?
Avatar billede vd-per Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:39 #6
joo det kunne jeg da :)
det er godt nok php, saa jeg haaber du kan bruge det.
http://php.warpedweb.net/index.php
Avatar billede vd-per Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:45 #7
der er ikke mulighed for at krydse punkter af, men det kan man jo selv impt.
Avatar billede vd-per Nybegynder
16. maj 2003 - 11:12 #8
luk