Avatar billede m0f0 Nybegynder
27. september 2000 - 15:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD rom

hej
mit cdrom-drev er væk. Det ligger ude på c-drevet, og jeg har ikke hente det. Hvad gør jeg?

Jeg kan ikke få det til at køre, kom med et godt råd!!
Avatar billede 8800 Nybegynder
27. september 2000 - 15:15 #1
luk din computer! tag cd drevet ud, tænd igen! sluk og sæt drevet i igen, så vil den prøve at installere det!!
Avatar billede powell Nybegynder
27. september 2000 - 15:22 #2
Afindstaller driverne til cd-rom i enhedshåndteringen, derefter reeboter du din computer.
Avatar billede powell Nybegynder
27. september 2000 - 15:23 #3
Du kan også prøve at genindstallere driverne til dit cd-rom drev...
Avatar billede kf Nybegynder
27. september 2000 - 15:38 #4
8800 har ret
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. september 2000 - 16:01 #5
Er det fysisk eller kun \"på skærmen\" at det ligger på C-drevet? :O)
Avatar billede m0f0 Nybegynder
27. september 2000 - 16:15 #6
hej
mit cdrom-drev er væk. Det ligger ude på c-drevet, og jeg har ikke hente det. Hvad gør jeg?

Jeg kan ikke få det til at køre, kom med et godt råd. Mit CD-rom drev sidder i et Tower. Jeg kan ikke starte mit CD-rom drev. D.v.s. når jeg putter en CD i vil CD-rom drevet ikke køre.

Hvad skal jeg gøre???

Send mig venligst et godt råd på mit problem. Jeg har ikke så meget forstand på EDB.

Avatar billede m0f0 Nybegynder
27. september 2000 - 16:50 #7
  hej
mit cdrom-drev er væk. Det ligger ude på c-drevet, og jeg har ikke hente det. Hvad gør jeg?

Jeg kan ikke få det til at køre, kom med et godt råd. Mit CD-rom drev sidder i et Tower. Jeg kan ikke starte mit CD-rom drev. D.v.s. når jeg putter en CD i vil CD-rom drevet ikke køre.

Hvad skal jeg gøre???

Send mig venligst et godt råd på mit problem. Jeg har ikke så meget forstand på EDB.
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. september 2000 - 20:55 #8
Husk at du kun må oprette et spørgsmål én gang .. og fik du det ikke til at virke nu, kan du jo bare lige sige det igen her inde .. du behøver ikke at oprete flere spørgsmål ... :O)

http://www.eksperten.dk/spm/26921